Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: PVC Gloves

Hej!


Tydzień temu razem z Paulą stworzyłyśmy dla Was stylizacje ze świątecznym sweterkiem Special Offer.
Stylizacja, która spodobała się Wam bardziej należała do mnie, za co bardzo dziękuję : )
Chciałabym również pogratulować i podziękować Pauli za udział!
W tym tygodniu zaprosiłam MissOliwiah - Dawida, którego pewnie większość z Was kojarzy ze stardolla : )


Rzeczą, która została wybrana do dzisiejszego posta przez Dawida są czarne rękawiczki ze sklepu Tingeling.
Spodobał mi się wybór, gdyż bardzo lubię używać tych rękawiczek w swoich stylizacjach ;)
Co wy sądzicie o tych rękawiczkach? Posiadacie je?




Stylizacja Dawida
Kolczyki Subcouture | Top Limited Edition | Top Limited Edition | Rękawiczki Tingeling | Bransoletka Rio | Dół od bikini Bird's Eye | Spódniczka Pretty'n Love | Rajstopy Callie's Picks | Torebka Callie's Picks | Naszyjnik Hot Hot Buys | Kozaki It Girls | Buty Subcouture 

Stylizacja moja
Kolczyki Vinyl | Okulary It Girls | Choker Young Hollywood | Torebka Vinyl | Rękawiczki Tingeling | Body Splash Swimwear | Pasek Mortal Kiss | Spódniczka It Girls | Sandałki Voile

Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o naszych stylizacjach : )

9 komentarzy:

  1. Żadna stylizacja mnie się nie podoba. W stylizacji Dawida jest wszystkiego za dużo i całość jest dla mnie mocno przerysowana i sztuczna. W twojej stylizacji nie podoba mnie się twoja torebka i coś mi oprócz tego nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje podobają mi się kolorystycznie. Jak Aletheiaa zauważyła u Dawida jest wszystkiego za dużo, dlatego wybieram Twoją stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaję mi się,że mam te rękawiczki ale nie jestem pewna...jeśli chodzi o stylizacje to szczerze żadna mi się nie podpba i chyba tym razem wstrzymam się z głosowaniem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te rękawiczki i bardzo je lubie. Fajnje byloby miec cos podanego w realu, ale gdzie cos takiego nosic? ;) w pierwszej stylizacji podoba mi sie urozmaicenie w postaci fioletowych akcentow, ale faktycznie jest wszystkiego za duzo. Do tego buty troche zle nalozone. W drugiej niezbyt podoba mi sie torebka, jest kiepsko wykonana. Mimo to moj glos idzie wlasnie na te stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebka wygląda jakby była robione w stardesign hair, a nie sprzedawana z metką Vinyla

      Usuń
    2. dla mnie ta torebka wygląda jak ramiączko od bluzki xD

      martusia-16

      Usuń
  5. Stylizacja Dawida rzeczywiście jest bardzo przeładowana. Z kolei w stylizacji Wiktorii nie podoba mi się sukienka i torebka. Jakoś mi to nie współgra z tymi rękawiczkami.
    W obu panuje takie pomieszanie z poplątaniem, dlatego ja także powstrzymam się od głosu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba stylizacja Dawida. Jest lekko wyuzdana, a ja takie lubię (źle to brzmi, ale trudno xD) chociaż ta torebka jest paskudnie wykonana i bym się jej pozbyła. U Ciebie fajnie wygląda połączenie tej bluzki, spódnicy, rękawiczek i okularów, ale ja bym dała jakieś ciężkie buty zamiast tych szpilek i skórzaną kurtkę.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Także uważam że pierwsza stylizacja jest przeładowana i także uważam że w drugiej coś jest nie tak. Torebka na pewno nie wypada tutaj korzystnie bo wtapia się w sukienkę i wygląda jak jej część. Minimalnie wygrywa moim zdaniem jednak propozycja Emu.musi

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!