Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czasem trudno wypłynąć na szerokie wody gdy kotwica ledwo drgnie.

 



Hejka kochani! 

Jak tam u Was? Ja jestem coraz bardziej załamana... Naprawdę potrzebuje zjeść coś dobrego w knajpie... Ja oszaleje za chwilę w tym domu. Nie wiem już co mam ze sobą zrobić. Na nic nie mam ochoty, nie mam weny i jedyne co to bym spała. Może macie jakieś rady jak sobie z tym radzić? 

Wracając do stardoll to myślałam, że skoro pojawiła się ta ich genialna aplikacja to wrócą normalne dostawy, ale widzę, że raczej nic z tego. Bardzo bym chciała normlanych kolekcji i nowych mebli. W obecnej formie traci to sens dla mnie... 



5 komentarzy:

  1. W mojej okolicy otwarło się kilka restauracji, nawet dyskoteka z tą zmianą, że to teraz "cocktail bar". Może w Twojej okolicy też jest takie miejsce?
    Faktycznie brak dostaw nowych mebli jest trudny w przypadku tworzenia aranżacji :( Coraz czarniej już patrzę też na wprowadzanie "dobrych" zmian na Stardoll...
    Aranżacja bardzo mi się podoba, jest przytulnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już czekam na nowe dostawy, przydałby się jakiś powiew świeżości.
    Aranżacja bardzo ładna, podobają mi się drewniane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aranżacja mega! Podobają mi się te lampy, są idealne. Mnie trochę brakuje dostaw, ale mało co wchodzę na stardoll, aplikacja zepsuła to coś

    OdpowiedzUsuń
  4. Coz plusem badziewnej apki jest to ze faktycznie siedze bardzo malo na sd. Co do siedzenia w domu, to tez powoli zaczynam miec ochote gdzies wyjechac. Ah oby chociaz w wakacje można bylo wybrac sie na jakis wyjazd :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też bym chciała już restauracje... 😭😭😭 niby można na dowóz zamawiać, ale mieszkam w takim miejscu, że większość fajnych knajp z centrum do mnie nie dowozi. Lubię szamanko i lubię pyszne szamanko i mega mi brakuje wyjść. Barów i piwka ze znajomymi też mi brakuje. Dostaw na Stardollu też brakuje XD Aranżacja w porządku, chociaż ściana z paneli drewnianych po prawej stronie wydaje mi się trochę oderwana od reszty wnętrza.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!