Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima, to musi być zimno!

 

Dzień dobry kochani! Ta aranżacja miała pojawić się tydzień temu, ale jakby przegapiłam piątek... Ostatnio już mało co ogarniam i już naprawdę mam dosyć tej sytuacji. Chce gdzieś jechać czy wyjść, cokolwiek. Tą aranżację zrobiłam jeszcze gdy stardoll działał w przeglądarce i powiem Wam że na chwilę obecną nie wyobrażam sobie robienia ich w tej genialnej aplikacji. Czy tylko mi to tak komputer zamula i na dodatek zacina się ciągle? To jest dramat jakiś, naprawdę nie wiem co oni niby robili przez rok... 




9 komentarzy:

  1. Śliczna aranżacja, bardzo podoba mi się połączenie niebieskiego i roślinek.
    Też mnie męczy już ten launcher, działa gorzej niż przeglądarka na sypiącym się flashu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) idelanie ujęte, na przeglądarce przynajmniej tak komputer mi się nie wieszał a tu to jakiś dramat

      Usuń
  2. Piękna aranżacja, uwielbiam te kolory razem ♥
    Kurcze, mi działa wszystko normalnie, nie tnie już tak jak z początku. Mam dość dobrego kompa, może to ma znaczenie, ale nie wydaje mi się żeby ta apka była wymagająca.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jeden mam starszy trochę z windowsem a drugiego ma nowego praktycznie maca i w obu przypadkach to jest porażka

      Usuń
  3. Przyjemny pokój. Aplikacja jest do kitu i muli chyba wszystkim. To nie kwestia komputera tylko tego launchera. Ostatnio zaczął mi także przeszkadzać brak trybu pełnoekranowego od kiedy mam drugi, większy monitor. Przez to wszystko coraz mniej mi się chce w ogóle zaglądać na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie największe wrazenie zrobily sciany. Kolory, na ktore postawilas sa jak najbardziej w moim guscie. Wnetrze wyglada elegancko i schludnie <3 apka tak bardzo spowalnia i nie spelnia moich oczekiwan ze az mniej siedze na sd. W sumie to plus hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna aranżacja :) u mnie niestety również chodzi jak ślimak,jak dłużej posiedzę na niej to wtedy zacina się albo właśnie wolniej chodzi...admini powinni dopracować to,bo nie powinno tak być

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna aranżacja, co do aplikacji to admini się nie popisali i faktycznie chodzi wolniej

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie aplikacja działa całkiem okej.
    Aranżacja bardzo ładna, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!