Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lana Del Rey - Chemtrails over the Country Club

11 komentarzy:

  1. Kocham Lanę całym sercem. Nowy singiel i teledysk to złoto! Niestety jakoś nie czuję tego klimatu w Twojej stylizacji – pasują mi naszyjniki, ale reszta stylizacja i jej ciężkość średnio łączy mi się z Laną i "Chemtrails...".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja nie miała być owzorowaniem, czy inspiracją teledyskiem. Piosenka jest zawarta w formie rekomendacji.

      Usuń
    2. Rozumiem. Nie wiedziałam o tym, myślałam, że to jakaś inspiracja, zmyliła mnie także biżuteria w stylu Lany :D

      Usuń
    3. Jasne, nie ma problemu ;)

      Usuń
  2. stylizacja ładna,ale mi osobiście nie podoba się tak duża ilość biżuterii

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, może zrezygnowałabym z biżuterii na głowie, bo bardzo dużą robotę robi tu świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie obfita bizuterie, ale tutaj to juz za duzo jak dla mnie 🙈 szkoda ze dekoracja glowy przycmiewa piekny makijaz :( sama stylizacja wpisuje sie w moj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że biżuteria na głowie przyćmiewa makijaż, ale to jedyna wada tej stylizacji, mimo tego jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl ale jest sztooos ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czuję tego klimatu, ale jest fajnie. Piękna kurtka i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie moja bajka, dlatego szczerze mówiąc tego nie czuję.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!