Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
„Nie narzekaj, że masz pod górę, gdy zmierzasz na szczyt.


 Dzień dobry kochani! 

Jak dziś Wasze samopoczucie? Moje raczej kiepsko... Jakoś nie bardzo mam dziś humor. Udało mi się jednak przygotować dla Was na dziś aranżację. Swoją drogą jak wrażania co do aplikacji Stradoll? Dla mnie to jakiś żart roku. Działa to jak istna tragedia bo już fakt że przy trochę słabszym internecie ona mi po prostu nie działa pozostawię bez komentarza. Mało tego spodziewałam się, że po jej pojawieniu wrócimy do normalnych dostaw ale jak widać naszym Adminom taka sytuacja chyba całkiem pasuje. Co o tym myślicie? Czy tylko ja mam takie negatywne odczucia? 



8 komentarzy:

  1. Śliczna aranżacja, jak zwykle z resztą :D
    Według mnie ten launcher nie jest taki zły, nie wiem, może jestem dziwna xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mieszkanko, te lilie pasują idealnie!
    Też się zawiodłam tym launcherem, póki co dalej korzystam raczej z przeglądarki, bo rozwiązywanie captchy tysiąc razy mnie irytuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodze od jakiegos czasu troche przymulony xd pogoda taka senna. Aplikacja jest taka fajna ze az nie mam ochoty wchodzic na sd haha a dostawy coraz gorsze :( niech ogarna w ogole archive, bo wczorajsza dostawa to jeszcze wieksza porazka jak Otto. W Twojej aranzacji bardzo podobaja mi sie dekoracje na scianach, do tego pieknie wygladaja żyrandole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aranżacja bardzo ładna, wpasowuje się w klimaty poprzednich. Lubię Twoje prace, masz talent do tego, aż miło pooglądać.
    U mnie samopoczucie okej. Odpoczęłam przez te dwa tygodnie, od poniedziałku czas wracać do zajęć.
    Co do launchera: ja jeszcze jestem na przeglądarce. Korzystam, ile mogę, bo ten launcher tak średnio do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna aranżacja :) pobrałam go,ale jak dłużej posiedzisz na nim to zacina się i wtedy muszę wejść w inną zakładkę,żeby działało normalnie...adminom już od dawna nic się nie chce,więc ja i tak już nie liczę na poprawę stardolla,nawet nie łudzę się że zaczną dodawać normalne kolekcje,o tribute już nie wspomnę....chyba musimy sie przyzwyczaić do sytuacji jaka jest....no chyba,że ludzie musieliby zacząć pisać do nich skargi to może wtedy zastanowili by się trochę co wyrabiają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię twoje aranżacje! Są cudowne i z chęcią je oglądam.

    Co do aplikacji to widzę parę błędów, ale nie liczyłam na nic wow, więc toleruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulna aranżacja :) dla mnie też launcher to nieporozumienie na wielu płaszczyznach. Jestem też zawiedziona dalszą stagnacją w kwestii nowości :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!