Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
YoungHollywood

Do Plazy właśnie trafiła mini kolekcja YH inspirowana kreacjami z ceremonii rozdania Oscarów. Admini wybrali dla nas trzy kreacje: Molly Sims ( Zuhair Murad), Janelle Monae (Ralph Lauren) oraz Natalie Portman (Dior). Nie wiem czy to błąd ale na chwilę obecną nie widać ile sztuk pozostało do zakupu. Ja pokusiłam się o zakup kreacji Natalie.
Jak Wam podoba się dostawa? 

Zakupicie coś? 

Poniżej możecie zobaczyć jak kreacje prezentowały się realnie. 

6 komentarzy:

  1. kupiłam biżuterie, buty i 1 i 3 sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrali chyba najfajniejsze kreacje z Oscarów. Kupiłam biżuterię i buty, bo budżet mam ograniczony po ostatnim LE xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... czemu mini kolekcja. Mam tylko choker, licze, ze kiedys sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomarańczowa suknia, ale nie kupuję tego typu kreacji bo i tak ich nie ubieram :p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ale nic nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!