Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #36

11 komentarzy:

  1. Piękna jest ta stylizacja, wszystko dobrze ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim klimacie, boska *-*

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z najlepszych stylizacji ever! Ten mroczny modowy klimat- kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie mój styl :( Chociaż może po prostu to nakrycie głowy nadaje całej stylizacji jakiś dziwaczny, mało przyjemny dla mnie charakter. Gdyby obciąć wszystko odnoszą w górę, pewnie podobałoby się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pasa, a nie odnoszą. Albo jest pierwsza w nocy, albo ja pijana...

      Usuń
  6. Dość ciekawy pomysł, nawet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś pięknego! jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!