Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać
Hej i czołem kochani!
Ja dziś mam jakiś taki ciężki dzień, najchętniej przespała bym go. A jak tam u Was? Jeszcze do tego ta kiepska pogoda... Chce słońca. 

Dzisiejszą aranżację przygotowałam już tydzień temu, ale mam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo mi się podoba, jest inna, a z drugiej sama nie wiem. Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba, co o niej myślicie.
Dajcie mi koniecznie znać!

6 komentarzy:

  1. Ogólnie podoba mi się to wnętrze, ale zrezygnowałabym z tego starego krzesła - trochę psuje całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dość ciekawie, ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno mi dzisiaj ocenic to wnetrze, kolorystyka jest nieco zaburzona. Rozumiem Twoj pomysl, jednak uwazam te lampiony i bujane krzeslo za zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeszkadza mi to krzesło, ale pokój jest cudowny

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. a dla mnie jest tutaj zbyt duży chaos.. niewiem na czym się skupić, tym razem niestety nie podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno coś innego niż do tych czas. Bardzo ładnie ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!