Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem
Hej kochani! 
Jak minął Wasz tydzień? Mój stanowczo za szybko. Mam jednak nadzieję, że już niedługo zacznie robić się ciepło. Już doczekać się nie mogę wiosny! A Wy tęsknicie za ciepełkiem? 

Dzisiejsza aranżacje miałam już zaczęta dawno temu, ale nie mogłam jej dokończyć. Ostatnio nie mam totalnie weny do bloga, stardoll czy aranżacji. W tym wnętrzu miałam również problem z doborem krzeseł. Ostatecznie wybrałam takie jak widzicie ale to nie do końca to co chciałam.


Dajcie znać jak Wam się podoba :)

8 komentarzy:

  1. Ja już po sesji (wszytko zaliczone od razu) i teraz pojechałam na międzysemestralny urlop, dlatego na temperaturę nie mogę narzekać :D
    Świetna aranżacja, przestrzeń jest świetnie zagospodarowana i cudna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja dobiega konca, o tak. Ulga. Ja sie ciesze,ze ten tydzien minal szybko - nie chciałoby mi sie czekac jeszcze dluzej na ten ostatni egzamin 🤮 tesknie za majową zielenią i kwiatami... szczerze, tez mam jakiew wypalenie stardollowe - nie mam juz zadnych pomyslow na siebie w grze xD bardzo podoba mi sie wszystko co jest nablizej sofy. Ta czarna polka z tylu troche za mocno sie wyroznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wnętrze jest super, mam wrażenie, że zawsze robi robotę i sprawdzi się w wielu aranżacjach :) Jedyne co nie podoba mi się w tym wszystkim, to dywan który jest wykonany chyba w innej perspektywie...? Wygląda tu trochę nierealnie.
    Poza tym wyszło fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna aranżacja <3 dawno nie widziałam w takiej kolorystyce, super! może troszkę poduszki na sofie za duże

    OdpowiedzUsuń
  5. Aranżacja super! Ja jak zawsze, brak czasu, nawet nie mam kiedy iść do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, taka jasna i przytulna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.bananki.pl/gry/stardoll-363/

    Star doll to super gierka. Chociaż teraz wychodzi msp2

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ale wnętrza nie są moją mocna stroną i jak zwykle wszystkie mi się twoje wnętrza podobają

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!