Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #5

Hejka! Witajcie w kolejnym poście z serii Random Style.
Na wstępie przepraszam za nieobeczność w zeszłym tygodniu, lecz stardoll nie pozwolił mi stworzyć stylizacji. W tym tygodniu jakimś trafem, na szczęście się udało.

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:

Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia stylizacji: 4622

W tym tygodniu niezbyt ucieszyłem się z wylosowanych artykułów. O ile sukienki jako tako do siebie pasowały i coś z nich dało radę jeszcze wymyślić, tak buty to była tragedia. Miałem dużo pomysłów, jak wykorzystać te buty, lecz w każdym z nich wyglądały brzydko w połączeniu z tymi sukienkami oraz innymi artykułami

Oto stylizacja:
Z sukienek powstał top. Dobrałem do niego długie, luźne, bordowe spodnie, a w pasie założyłem nerkę. Buty niestety ale musiałem zakryć i widać jedynie ich charakterystyczną, żółto/złotą platformę. Na koniec zarzuciłem bordowy płaszcz. W drugiej odsłonie tego looku zdjąłem płaszcz, aby pokazać ciekawą formę topu. 

Co sądzicie o stylizacji?
Do (oby) następnego tygodnia ;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to co udało Ci się stworzyć, całość jest super dobrana kolorystycznie, nawet buty nie wyglądają źle. Najlepszy w całej stylizacji jest na pewno ten top - robi robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. taka bez wyrazu ta stylizacja... stać Cię na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest bardzo ładnie. Fryzura świetnie pasuje do stylizacji. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodac tylko zlote bransolety na dlonie i bedzie nieziemska :) podoba mi sie jak zaprojektowales te bluzke :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!