Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook - Limited Edition



Witajcie Kochani!

Z małym opóźnieniem przygotowaliśmy dla Was Lookbook LE. Jeżeli chodzi o cała kolekcję to byłam trochę zdziwiona i chyba zawiedziona. Wolała bym żeby tego typu rzeczy trafiły do innego sklepu, na przykład Young Hollywood. Mimo wszystko każdy z nas wybrał coś dla siebie. Ceny były dosyć wygórowane, a kolekcja chyba nie bardzo ostatecznie przypadła do gustu użytkownikom, ponieważ duża część rzeczy nadal jest dostępna. Oczywiście wszystko było dopracowane i piękne jednak tego typu rzeczy, szczególnie kreacje wieczorowe, ciężko wykorzystać do stylizacji. A jak Wam spodobała się dostawa? Udało Wam się dorwać Wasze perełki? Koniecznie dajcie nam znać!

Zapraszamy do przejrzenia Lookbooku :) 



FunOpler:

MajkaStar1999


RockaRolla_ 



Która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu? 

8 komentarzy:

  1. Parę rzeczy udało mi się kupić :)
    Najbardziej podobają mi się propozycje pierwsza od FunOpler i druga od Rocki - bardzo fajnie dobrane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie poszalałam,w sumie żałuję tylko że nie kupiłam tego prześwitującego golfa....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko druga Michała oraz pierwsza Rocki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej u FunOpler podoba mi sie tylko gora stylizacji, dodatki swietnie dopasowane. Druga mysle ze bylaby lepsza z inna koszula albo bez niej, w kazdym razie uwielbiam ten look inspiorwany Chanel - ta nerka jest przepiękna. U MajkaStar jedyne co mi prseszkadza to ten zolty kolnierz... z ta sukienka doll robi sie garbata. Drugi look to niekoniecznie moj styl, ale jest ok :) u Rocki wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same odczucia, ta kolekcja to takie typowe YH. Rzeczy ładne, ale ja bym ich nigdy nie użyła. Kupilam tylko ten golf i kilka par butów + naszyjnik.

    Najbardziej podobają mi się stylizacje Rocki i druga od MajkiStar

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje Bartka i Michała są boskie i idealnie się nadają w klimaty Fashion Week! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie od Rocki, są mega w moim guście. Pozostałe też są spoko. Nie ma złej stylki.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie mi się podobają, ale 2 od Michała to sztos

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest ładna chociaż narazie nie wypowiem się wiecej na ten temat ponieważ z braku środków nie mam nic w szafie. Wszystkie wasze stylizacje mi sie podobają i nie potrafie wybrać tej co najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!