Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #33

9 komentarzy:

  1. Artystyczna jest ta stylizacja. Bardzo ciekawa jest ta spódnica, ale niełatwa do użycia w stylizacji - tutaj wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwnie. Wszystko jest kiczowate. Torebka i buty ok, ale z całą resztą jest śmiesznie, kojarzy mi się z klaunem, nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham ten look! Jest z pewnością nietuzinkowy jak zawsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wyglada fenomenalnie, dodac duze dekoracyjne okulary przeciwsłoneczne, zlote bransolety i outfit bedzie w stylu Aurety :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ubrałabym żadnego z elementów tego stroju, ale na twojej doll wygląda to ciekawie i podoba mi się :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbyt ambitne, bym to doceniła. Połączenie kolorów jest niesamowite, ale sam dobór krojów zdecydowanie mnie przytłacza. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniła bym spódnicę niestety ale ona mi się tutaj nie podoba w tym wszystkim. Natomiast reszta jest świetna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!