Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #6
Hej!
Witajcie w kolejnej odsłonie Random Style. Na szczęście stardoll się trochę ogarnął i byłem w stanie stworzyć kolejny post.

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:
Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia stylizacji: 4622
Wybaczcie brak liczb wylosowanych artykułów, lecz nie zapisał mi się dokument w którym miałem je zapisane.

W tym tygodniu całkiem spodobały mi się artykuły, które wylosowałem. Razem całkiem nieźle wyglądają na wieszaku ;). 

Oto stylizacja:
Bazą mojej stylizacji było body, które obróciłem i zrobiłem z niego top. Dobrałem do niego pudrowo-różową kurtkę, ktora fajnie pokazuje wycięcia w "topie". Następnie na doll narzuciłem spódnicę oraz pasek. Postanowiłem, że dodam jeszcze jeden pasek o zbliżonym kolorze. Do pasków doczepiłem pomniejszoną torebkę Balenciagi. Stylizację uzupełniłem niebieskimi skarpetkami oraz jasnymi, sportowymi butami, a do topu doczepiłem cienkie paski, zawiazane wokół szyi

Co sądzicie o stylizacji?

8 komentarzy:

  1. Super stylizacja :D Tym razem faktycznie fajne artykuły Ci się trafiły

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie przemyślana stylizacja. Na poczatu nie zgadzało mi się troszkę te body ale ogaręłam później że sa odwrucone. Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie nie trafiła za bardzo ta stylizacja, spódnica mi totalnie nie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Mogłabym się tak ubrać nie tylko na sd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie wybor dodatkow, zwlaszcza torebka. Baza w porzadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma spójny klimat, jest po prostu fajną codzienną stylizacją. Jak na tak wyjątkowo casualowe i nudne wręcz rzeczy, wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!