Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #4
Cześć!
W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:


Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia stylizacji: 4614
W tym tygodniu trochę ciekawiej. Jest i szalone futro, i brzydkie, różowe buty. Zawieszka jest ok. chociaż jak zobaczycie w stylizacji trochę zaginęła. 

Gdy tylko wylosowałem te artykuły wiedziałem, że buty wykorzystam inaczej, tzn. nie będą na stopach. Ale na samym początku założyłem to futro. Pod futrem zrobiłem top z wyżej wymienionych butów oraz topu Off-white. Do takiej bazy dopasowałem kolorystycznie spodnie oraz buty. Na koniec stylizację wykończyłem torebką (do której dodałem pasek, gdyż złote aplikacje na pasku torby strasznie mnie raziły). Do torebki doczepiłem zawieszkę z Mr..

Co sądzicie o stylizacji?

8 komentarzy:

  1. Nie mogę przestać się śmiać, czytając jak zupełnie beztrosko zrobiłeś top z butów i równie beztrosko o tym piszesz xD
    Jak zawsze pomysłowo, chociaż tym razem za bardzo mi się nie podoba, mam tu na myśli calkosztalt, który raczej nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Top wyszedł super! Jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi osobiście ta stylizacja się nie podoba,dla mnie jest po prostu kiczowata :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też stylizacja jest trochę "przesadzona", może inne spodnie uspokoiłyby stylizację. Top jest nietuzinkowy - wyobraziłam sobie jakby to w realu wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwna ta stylizacja. Ubrania chyba jeszcze nie byly tak niedopasowane haha tym razem los nie byl laskawy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się to futro, ale cała stylizacja wygląda fajnie. Masz talent do robienia czegoś z niczego :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie sie bardzo podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu poważnie w życiu nie wpadła bym na poysł aby wykorzystać buty w taki sposob jak ty. Stylizacja moim zdaniem jest mega szalona i strasznie mi sie podoba mimo to że różowy to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!