Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #20

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta różowa sukienka, ale tutaj wszystko tak bardzo do siebie pasuje, że nawet jak dla niej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie fenomenalne połączenie, super makijaż :) Co prawda nie lubię tego błyszczącego topu z długimi rękawami, ale to jedyny akcent, który mi się nie podoba i wcale nie aż tak, by całą stylizacja nie byłą w guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się estetycznie zaspokojona. Chociaż sukienka nie jest dla mnie jakimś fenomenem, to zręcznie wykorzystałeś ją w tej stylizacji. Jednak... największe oklaski ode mnie za makijaż. Sekcja twarzy - jako całość - wygląda omgosh. Po prostu.
    //jezuschrystus

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylówka jak na czerwony dywan dla jakiejś gwiazdy. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie ta sukienka jest okropna, ale tutaj idealnie się wkomponowała. Fajna stylizacja.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!