Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Moschino Boots X Nude
Dzisiaj bardzo odważnie! Połączenie nagości i zimowych kurtek/butów... Początkowo miało być elegancko i z klasą, ale stwierdziłem, że cieliste urania będą lepiej wyglądać w stylizacjach posuniętych o krok dalej. Dodatkowo inspiracją do stworzenia drugiej stylki był komplet Gucci, niestety na Stardoll nie pojawiła się nigdy bluzka, więc musiałem zrobić ją z sukienki LE. Ogólnie cała druga stylizacja powstała tylko dzięki doklejaniu i wymazywaniu wszystkiego w programie graficznym.
1 Kurtka It GirlsHB | Naszyjnik LE | Body LE | Suknia Museum Mile | Torebka Antidote | Kozaki Antidote

2 Okulary Subcouture | Bluzka LE | Nerka LE | Spodnie Subcouture, LE | Kozaki Antidote

9 komentarzy:

  1. Jest naprawdę odważnie. Sama nie mam wyczucia do tworzenia wybiegowych stylizacji, dlatego lubię cieszyć oczy stylizacjami innych osób :D Jest bardzo ekstrawagancko (dla mnie), ale dlatego jest super. Dwójka podoba mi się bardziej, może to przez tą obszerną kurtkę w pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruba kurta i tiulowa sukienka - jestem na nie, drugą stylizację nazwałabym goło i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE STYLIZACJE!!!!!!! JEDNE Z NAJLEPSZYCH JAKIE KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁEM. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golasy! Na drugą wstydzę się patrzeć, bo chyba mam zbyt dziewicze oczy, ale pierwsza jest zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie wlasnie najbardziej podoba ta druga ❣ zazdroszcze tej sukienki ;) w pierwszej przeszkadza mi ta torebka i niebieskie elementy. Przyznam,ze ciezko jest wystylizowac te torebke, naprawde.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają, pierwsza w całości a w drugiej te buty są trochę za ciężkie. Niemniej stylizacje bardzo fajne, nie razi mnie w żaden sposób ta 'nagość'. To chyba starość xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra. Jak na mnie to aż za dużo odważnie. Wszystko wyszło świetnie tylko w drugiej stylizacji czegoś mi brakuje ale niestety nie wiem czego.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!