Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W07L01- "The Confessions Tour"
Hejka! Nowe niebieskie włosy- kocham je<3 Makijaż w pasującym kolorze, do tego taki klasyczny i zimny look. 

Jeśli chodzi o konkursy: 
*Konkurs dotyczący pomysłu na halloweenowe przebranie wygrywają: Dobrapogoda za Cejrowskiego oraz Karolinnaaa2222 za strój, którego będzie mi zazdrościć toaleta;) Obie dostajecie po 50sd- zarezerwujcie coś dla mnie albo napiszcie co kupić z Wishlisty.

*Rozdanie(Osoby wybrał za mnie generator): Yagamine(Zestaw1), Metalka777(Zestaw2) oraz Karolinnaaa2222(zestaw3)

Zgłoście się w mojej Księdze Gości:)
Na głowie mam moją ulubioną bransoletkę z Young Hollywood, bluzka to Museum Mile i Limited Re-Edition, marynarka Royalty. Spódnica i podszewka oraz torebka i leginsy to Limited Edition. Buty to HotBuys.

10 komentarzy:

  1. Cudowne włosy ♥♥ Stylizacja fajna, ale ten gorset mnie tam wkurza, tak dziwnie przecina koszulę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie jestem fanką tej stylizacji. bez leginsów i ze zmianą butów byłoby może lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy idealne! Stylizacja nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzura i jej kolor :D Dziękuję za zestaw z rozdania ^^
    Pierwsze co przychodzi mi na myśl patrząc na stylizację to widzę typową amerykańską szkołę :o Zmieniłabym buty na jakieś zabudowane, bądź zdjęła legginsy, bo ta "dziura" tak średnio mi się podoba, poza tym stylizacja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo w stylu Madonny :D mi jedynie niezbyt podobaja sie buty i te legginsy,ktorych w ogole nie lubie. Ciekawie komponuje sie kolor wlosow z gorsetem.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podoba. gorset i te rajstopy są konieczne inaczej byłoby zbyt nudno. piękna fryzura i makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzura i makijaż?! No dobra, może przestanę się tym tak już zachwycać, bo w końcu Ci zbrzydnie..., ale tylko ten ostatni raz... chyba zaszczepiłeś we mnie zamiłowanie do takiego połączenia kolorystycznego. Bardzo ciekawa stylizacja, które idealnie wpada w moje codzienne zamiłowania. Świetnie dobrany krój marynarki i rajstopy, a buty... bardzo odważne przełamanie kreacji - zauważyłam, że to Twój znak szczególny! :>
    //jc

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłbym tylko buty, a tak to super wygląda. Jeszcze super są te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najcudowniejsza fryzura jaką widziałam od dawna. I to nie dzięki kolorowi, a kształtowi. A stylizacja bardzo oryginalna. Wszystko dobrze się dopełnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzura jest boska i sama bym nabyła taka tylko że w fioletowym odcieniu lub różowym. Stylizacja jest mega a te buty chyb najbardziej mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!