Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #21

10 komentarzy:

  1. ta stylizacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna! Brakuje mi jedynie tych konturow z transform ktore podkreslilyby sylwetkę ;) ale to taki drobny szczegół. Podziwiam za wykorzystanie tych rekawic,mi one zle sie kojarza xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ten look wygląda fantastycznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super wspólgra, uwielbiam ten outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzednimi osobami - stylizacja i dodatki są świetne :) Zastanawiam się tylko czy jakiś naszyjnik nie wyglądałby tutaj fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko ok, ale zachwycona nie jestem. Nie przemawiają do mnie szpilki+skarpety. Trochę pusto pod szyją, coś lekkiego by się przydało. Ale ogólnie nie jest źle, a nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Taki prosty i złożony jednocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi coś na ramionach a jak nie to cos na szyi. Jakiejś bizuteri

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przemawia do mnie ta stylizacja

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyłam ostatnio, że mam problem z nagością nóg i zawsze mi czegoś tam brakuje, więc szpilki i skarpety to wygryw, zwłaszcza, że akcentem wpasowuje się w całość. Cieszę się też, że nie zdecydowałeś się na biżuterię w okolicach dekoltu, bo moim zdaniem kolczyki, jak i sama sukienka są już wystarczająco podkreślone. Kolejny plus za brak masek na twarzy i zrezygnowanie z malowania rzęs. Jedynie torebka nie przypadła mi do gustu, ale to już mocno personalne.
    -jezuschrystus

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!