Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Y/Project Jeans
Już po Halloween, więc czas wrócić do "normalności". Przygotowałem dla Was coś kompletnie dla mnie innego, bardzo streetowe looki ze spodniami(!) i niepodkreśloną figurą lalki(szok i niedowierzanie)... 
1 Kolczyk It GirlsHB | Bluza Antidote, LE | Torebka Antidote | Torba LE | Spodnie Antidote, Subcouture | Buty Museum Mile 

2 Kolczyk Evil PandaHB | Naszyjnik Velvet OrchidHB | Bluzka Antidote, Antidote | Spodnie Antidote | Torebka Prett n' LoveHB | Buty Stardoll Feat.

8 komentarzy:

  1. Street nie jest moim ulubionym stylem, osobiście nie lubię takich "luźnych" ubrań, jednak połączenie poszczególnych ubrań w pierwszej stylizacji jest ładne. Druga stylizacja podoba mi się, mogłabym się tak ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są świetne, druga jest lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. W porównaniu z helołinowymi stylówkami, to jak niebo i ziemia, nie? xD Obie są urodziwe, nie ma się do czego przyczepić, ale trochę bardziej podoba się mi ta po lewej, nawet jeżeli ma motyw kreskówkowy, który nie jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie bardziej pasuje ta po prawo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są mega-super-świetne!!! Wszystko jest idealne, aż nie wiem co napisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie świetnie wyglądają. chociaż bardzo mi się podoba ta bluzka z myszką miki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie fajne, ale z prawej bardziej mi się podoba

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!