Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W06L05- "Fishies"
Zakochałem się w tym kolorze, chcę taki sweter w realu i może nawet raz bym go ubrał zamiast moich czarnych żałobnych powłóczystych "ubrań"... Jak się Wam podobała kolekcja Subcouture, bo ja kupiłem trochę rzeczy, ale ogólnie to słabo. Mam już dość streetwearowego badziewia! Ile jeszcze dostaniemy sneakersów?
Mój look to sweter z ostatniej kolekcji Subcouture, wystają z niego koszule Antidote, LE oraz Young Hollywood. Spodnie to także Subcouture, buty Antidote, a do tego torebka HotBuys

10 komentarzy:

  1. Stylizacja nie w moim guście, ale kolorystycznie jest super :D Kupiłam żółtą spódnicę, podwójną torebkę i żółty płaszczyk, może jak kiedyś znajdę coś w fajnej cenie na SB to jeszcze dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sneakersów nigdy za wiele! :D Sweter rzeczywiście jest piękny, też chciałabym taki mieć. Stylizacja wygląda super. Te spodnie doskonale się tutaj sprawdzają. Fajnie zobaczyć ten sweter w bardziej eleganckiej stylce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest ogulnie świetny a ten kolor obłędny. Daję stylizacji 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ale torba w ogóle tutaj nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos ostatnie kolekcje do sub w ogole mi sie nie podobaja i nic nie kupuje. Tak bylo tez tym razem. Fajnie wystylizowales ten sweter, nawet nie przeszkadza mi tutaj ten turkusowy,ktorego nie cierpie w rzeczywistosci ;) nie ma to jak czarny,prawda? ❣ ja uwazam wybor torebki za trafny, dobrze tu pasuje. Moze tylko brakuje mi jakichs malych kolczykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka rzeczy kupiłam z tej kolekcji, stylizacja jest bardzo ładna choć dla mnie osobiście ten sweter się nie podoba bo wygląda jak worek, poza tym zmieniła bym torebkę bo ta nie pasuje i dałabym jakieś kolczyki lub wisiorek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter super, kolor ma świetny. Ja nic nie mam z tej kolekcji. Spodnie mega! Stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odjechane portki i super wyglądają z tymi butami :) Sweter mi się nie podoba, ale co zrobisz. Pasuje do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich długich swetrów, ale stylizacja jest świetna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!