Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HORODYŃSKA STYLE CHALLENGE


9 komentarzy:

  1. Stylizacja sama w sobie jest fenomenalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wole wersje Joanny. W Twoim wydaniu niezbyt podoba mi sie polaczenie tej spódnicy z kurtka, ale pewnie znajac zycie stardoll nie jest w stanie nic lepszego zaoferować :/ najbardziej za to lubie tutaj sposob w jaki wykorzystales te torebke,ktora jak dla mnie wydaje sie brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja. Może ciut niżej założyłabym spódnicę, bo mam wrażenie, że poszerza doll. Poza tym bardzo fajne odwzorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, ale wolę wersje Asi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Horodyńska wygląda cudownie w tym looku, chociaż początkowo nie byłem przekonany. Ty również świetnie ssobie poradziłeś! Spódnica troszeczkę niżej, ale to tylko szczegół. I piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo. Świetnie odtworzona stylizacja. :) Bardzo ale to bardzo ale to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!