Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W04L03- "There's No Business Like Show Business"
Czarny i biały to ostatnio moje kolory! Osoby, które mnie znają już widziały jak bardzo lubię te kolory w realu;) + Moja doll pokazuje klatę, dokładnie tak jak lubię to robić w realu... Niestety ja jeszcze nie mam tam tatuaży:(
Dzisiaj noszę kolczyki Museum Mile, płaszcz ze znienawidzonej kolekcji Archive X DKNY i spodnie z LE. Look dopełniają buty Subcouture, Pasek Antidote i Skarpetki LE, które mi wystają, ale nie mam siły poprawiać screena po raz 30:(

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się zabawa kształtem i wzorami. Płaszcz sam w sobie dziwnie leży na doll wg mnie, ale te spodnie świetnie go równoważą. Nie czaję tylko tego włosia przy nogawce xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcza nie lubię, ma jakby plastikową teksturę, typową dla rzeczy sprzed kilku Stardollowych wieków. Wolałabym, żeby Doll nie zasłaniała nim klaty. :)
    Ale uwielbiam kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam tą stylizacje, choć bardziej nadaję się do posta o wzorach na sim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja, chociaż jakość wykonania tego płaszcza jest słabiutka

    izold1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja i taka ekstrawagancka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze jedyne co mi przeszkadza to te dlugie wlosy.. po prostu za mocno sie zlewaja ze spodniami... najbardziej za to lubie polaczenie kolczyków i tego plaszczyka. I lepiej nie rob sobie tych tatuazy, potem mozesz zalowac ;) eksponowanie gornej czesci ciala... tez mam do tego tendencje 😅 gleboki dekolt+naszyjniki to jedno z moich ulubionych polaczen ❣

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo tego. Tak wiele wzorów, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!