Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy marca

Czołem! Zapraszam serdecznie do obejrzenia co przygotowałam dla Was w tym miesiącu :) 





1. Balenciaga Inspired Orange Shoulder Bag - CP: bardzo ładna, mała torebeczka. Stardoll nadrabia jeśli chodzi o pomarańczowe dodatki :)
2. Basic Yellow Maxi Skirt - CP: za tą spódnicą przemawia szczególnie jej cena w postaci starmonet.
3. Binder Clip Yellow Handbag - CP: soczyście żółty kolor i fajne ułożenie sprawia, że warto tę torebkę mieć w szafie.
4. missnnokinhas Hairstyle - Tress Up: moim zdaniem najładniejsze włosy z całej kolekcji. Bardzo dziewczęca fryzurka. Gdybym nie używała masek ze stardesign to na pewno bym ją kupiła ;)
5. White Jeans Cropped Jacket - Wild Candy: moim zdaniem warto zainwestować w tę białą kurteczkę. Uniewrsalny kolor... no i przede wszystkim cena - starmonety!
6. Big Clutch - CP - w tym miesiącu zdecydowanie triumfują torebki! Tę też warto mieć, bo może ożywić swoim soczystym kolorem wiele stylizacji.
7. Striped Silk Robe Blazer - CP: kupiłam ten blazer głównie ze względu na ciekawy krój. Wystarczą tylko jakieś proste dodatki i już mamy hit :)
8. Balenciaga Inspired Bag - Original Future: do tej torebki na początku nie byłam przekonana, jednak po zobaczeniu kilku stylizacji z nią (w tym GirlEweliny KLIK która pojawiła się wcześniej na blogu) zdecydowałam się ją kupić :)
9. Armchair Sofa - Minimalism: o ile pamiętam - jedyna dostawa mebli w tym miesiącu. Hitem są dla mnie zdecydowanie kanapy, fotel (na obrazku) oraz krzesła.
10. Sleeping Beauty Art - Minimalism: z tej dostawy bardzo spodobał mi się także ten obraz, który stanowi świetny komplet kolorystyczny razem z meblami.
11. Regal Shoulder Piece - CP: karnawałowa kolekcja Callie nie była zbyt udana, ale w tę ozdobę uważam, że było warto zainwestować, ponieważ może urozmaicić wiele stylizacji, nie tylko karnawałowych :)
12. High Waisted Leather Belt - Fallen Angel: kolejny, przyzwoicie wykonany przedmiot za starmonety.
13. Lady Gaga Leather Gloves - YH: rękawiczek na stardoll jest całkiem sporo, ale tak dobrze wykonanych jeszcze nie miałam w szafie.
14. LV Inspired Clutch - Evil Panda: ostatnia torebka, którą wybrałam ze względu na jej nietuzinkowy kształt. Bardzo lubię tego typu rzeczy. Z tej torebki jestem w tym miesiącu chyba najbardziej zadowolona :)
15. Diamond Black Shoes - YH: te buty wybrałam ze względu na ładny kształt i pasek, dzięki któremu nie wyglądają nudno.
16. Piosenka miesiąca: U.D.O. - Rose in the Desert. Bo wygrałam bilet na koncert i złapałam dwie kostki :3 Udełek ma głos jak wiertarka i może wygląda jak świniak, ale wciąż nagrywa dobre płyty :D


Pogadałam sobie trochę, więc teraz czas na stylizacje. Pierwsza jest dość zwykła. Zabawiłam się jedynie z połączeniem barw - ciepłej i zimnej. Drugi outfit to już typowe dla mnie wariactwo z przewagą koloru czarnego, skór, kapelusza itp. Wybaczcie, że obie są utrzymane w niebieskiej kolorystyce. Zrobiłam mojej doll niebieskie włosy, to i faza na niebieskie stylizacje mnie naszła :) 




7 komentarzy:

  1. z twoich wyborów mam kurtkę z Wild Candy oraz pasek z Fallen Angel :) bo czerwoną torebkę i spódnicę to mam z oryginalną metką :) jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko pierwsza propozycja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przepraszam i tą fryzurę mam ;d

      martusia-16

      Usuń
  2. Z twoich wyborów mam 7,12 i kupie 1 :D Podobają mi się stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie tylko 6 i 5 z tego zestawienia. Ze stylizacji zadna mi sie nie podoba tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ostatnio jestem
    Mniej aktywna i nowości mnie omijaną stad tez nie mam za wielu rzeczy z twoich wyborów, na pewno uzupełnię. Dostawa mebli tez dla mnie jest sztosem. Kolor tych kanap i krzeseł... kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam większość z Twoich wyborów :D 1 stylka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim faworytem z tego miesiąca jest zdecydowanie ta torebka inspirowana LV.
    Co do stylizacji to nie wypadają zbyt ciekawie. 2 jest jak dla mnie przekombinowana, a 1 jakoś też mnie nie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!