Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przyszłość jest prezentem, jaki robi nam przeszłość
Hej i czołem miśki! 
Jak Wam minął tydzień? Mi szybko, ale dobrze. Dziś są moje urodziny! Z tej okazji mam też dla Was mały prezent na końcu posta :p 

W komentarzach poprosiliście o zrobienie kuchni i właśnie ją przygotowałam dla Was na dziś. Stardoll niestety daje ograniczoną możliwość stworzenia fajnej wnętrza. Wybrałam jasne kolory ponieważ najłatwiej dobrać do nich inne dodatki, a po za tym bardzo lubię jasne kuchnie. Do tego wybrałam zielone akcenty, które ociepliły całość. 
W następnym tygodniu postaram się zrobić kuchnie w ciemnych kolorach ;p 

W rozwinięciu możecie zobaczyć kilka wcześniejszych aranżacji w których pojawiła się kuchnia. Czeka na Was także mała niespodzianka. 









Z osób które wybiorą która kuchnia najbardziej mu się podoba i krótko uzasadni swój wybór wybiorę osoby którym rozdam po 50sd. 


Powodzenia i do następnego! 


3 komentarze:

  1. prześwietna aranżacja! <3
    pierwsza aranżacja jest jak dla mnie najlepsza! (chociaż wszystkie są super) podoba mi się w niej kolorystyka oraz dobranie poszczególnych elementów do siebie! podobają mi się szafeczki diy i wszystko ;-) poprostu bomba :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Jasne wnętrze, kocham, osobiście sam mam pokój w jasnych odcieniach i dodatki również jasne. Jeżeli chodzi o najładniejszą kuchnie, to jest to ta 1, ma piękne jasne kolory, dobrane idealnie do siebie, z połączeniem z oknem i pięknym widokiem za nim, wygląda to fantastycznie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i druga kuchnia bardzo mi się podoba :) ale która bardziej to w sumie nie wiem,druga jest bardzo ładna,bo jest nowoczesna,ma fajny widok za oknem i nie jest zagracona,w realu mogłabym gotować w takiej :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!