Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowa dostawa w Giardini 🌿

W Starplazie pojawiły się dwa nowe piętra w Giardini. 
W prawym górnym rogu możecie też kupić wnętrze, które kosztuje 32 sd.
Bardzo się z tego cieszę, uwielbiam rośliny tak samo w realu jak i na stardoll, odprężają, poprawiają nastrój i pięknie ożywiają przestrzeń. 

Giardini jest jednym z moich ulubionych sklepów dekoracyjnych w plazie, uwielbiam dopracowanie tych projektów i ich soczyste kolory ♡


Szczególnie polecam Wam te roślinki i doniczki:

Pięknie wyglądają te nowe roślinki, podoba mi się jak skrupulatnie są narysowane te 'piórka' i listki. Jeżeli lubicie nadawać głębię plenerom na pewno przydadzą się Wam drzewka, w szczególności to oliwne. Można nabudować je z kilku wartsw i stworzyć solidne duże drzewo :)

Czy Wam się coś spodobało? przydają się Wam rośliny? Kupiliście coś? 

8 komentarzy:

  1. ja pokoi nie urządzam,więc raczej mnie nie interesuje ta dostawa xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie urządam, czy zrobicie kiedyś może ogródek? Np. Marta lub 3siostry? Jestem bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podejmuję wyzwanie! ciekawa jestem, co na to to Kinga :D

      Usuń
  3. Kolekcja jest świetna! Uwielbiam kwiaty :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja wyglada całkiem fajnie, muszę się przyjrzeć tym rzeczom

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne te wszystkie rosliny,tylki ceny nieco wysokie. Podoba mi sie rowniez to wnetrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś specjalnie nie inwestuję w rośliny, ale myślę że warto przyjrzeć się temu sklepowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam ten sklep. Fajne jest właśnie to, że sami możemy sobie dobrać doniczke, etc. Jak będę potrzebował to na pewno coś kupię z tej dostawy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!