Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
gustaw

13 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) tylko ta fryzura....no nie podoba mi się :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jej nie mam. spokojnie :DD dzięki ;*

      Usuń
    2. to dobrze ;d kurcze,czy ty możesz zalogować się na swe konto na sd??bo ja co próbuję to nie idzie

      martusia-16

      Usuń
    3. ja to w ogóle wejść nie mogę na stronę stardoll'a

      Usuń
  2. Uwielbiam tę stylizacje, mimo że bym się w życiu tak nie ubrała :D
    Co do logowania, to naprawiają właśnie problem który trwa od co najmniej tygodnia, tak więc brawo.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj normalnie się logowałam xD a dzisiaj pach,teraz nie możesz się zalogować,spróbuj później :d

      martusia-16

      Usuń
  3. Ostatnio żółty króluje, więc witaj królowo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie OK ale nie podoba mi się ten szczur. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Gustaw siedzi Ci na ramieniu? xD

    Stylizacja jest super, z resztą jak zawsze Twoje. Pniesz się w górę ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :D Szkoda mi gustawa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaję się dosyć przeładowana, ale jednak tworzy to spójną całość. Nie podobają mi sie jedynie te niebieskie szorty(?). Cala reszta jest super

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!