Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe.
Hej i czołem? 
Jak tam po świętach? Ja dalej dojadam :D 
Dziś wybieram się też do kina na Avengers! Ogromnie się cieszę i jestem mega ciekawa co się wydarzy? Byliście? Lubicie? A może dopiero się wybieracie? 


Dzisiejszą aranżacje przygotowałam sobie będąc w pracy bo w domu ciągle rysuje. Działam z kolejnym mega projektem i już się nie mogę doczekać efektów. 
Ostatnio ktoś wspominał coś o łazience dlatego postanowiłam wykorzystać ten pomysł. Wybrałam wannę, która najbardziej mi się podobała. Niestety stardoll nie oferuje zbyt dużego asortymentu do łazienki. 


Jak Wam się podoba? 
Koniecznie dajcie znać! 


6 komentarzy:

  1. śliczna, ale ja bym jednak czymś zakryła tą część z łazienką, jak już Ci pisałam :X

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po świętach czuję się z 2 kilo do przodu.. kupiłam sobie od razu herbatkę liptona " DETOX " i oczyszczam się haha
    A co do wnętrza, to jest piękne! Ja zawsze mam problem ze zrobieniem w jednym pokoju kilku. Tobie to wychodzi cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kąpałabym się *__*
    Mega przytulnie wygląda ta łazienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta ścianka z cegły. Nikt jej chyba jeszcze nie kładł tak na 3/4 więc plus za to. Nie jest to moja ulubiona aranżacja, ale jest i tak bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!