Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222 & 3siostry vs Shabby Chic Fireplace
Hej miśki! 
Tym razem zmierzyłyśmy się  z Martą z wybranym przeze mnie kominkiem. Osobiście bardzo go lubię i używam często w aranżacjach. 


W poprzedniej bitwie wygrałam ja (3siostry). Poniżej możecie zobaczyć dokładne wyniki. 




Shabby Chic Fireplace jest bardzo fajnym dodatkiem do naszego apartamentu. Możemy wykorzystać go na różne sposoby - jako typowy kominek bądź półkę ozdobną. Taki dodatek ociepli i doda uroku każdemu wnętrzu. Każda z nas wykorzystała go inaczej ale także postawiła na inne kolory przewodnie. Bardzo jesteśmy ciekawe jak tym razem Wam się podoba. 

Marta32222


3siostry


Poniżej możecie oddać głos na aranżację która podoba się Wam bardziej. 


4 komentarze:

  1. Mega! Oby dwie bardzo mi się podobają! U Marty, mega wyglądają te różowe dodatki, za to u 3siostry ten morski! Jednak bardziej bliżej mojemu sercu jest aranżacja 3siostry więc dla niej oddaje swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się propozycja Kingi. ten niebieski to był strzał w 10! świetnie wygląda z tymi neutralnymi kolorami.
    aranżacja Mart również mi się podoba, ale to już nie jest to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram druga propozycje z uwagi na swiadomy wybor kolorow i dodatkow. Wszystko do siebie perfekcyjnie pasuje. Dobrze tez,ze perspektywa zostala zachowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wnętrza są ładne, ale jestem zauroczona nową dostawą Minimalism i mega podobają mi się te fotele i krzesła u Kingi ;))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!