Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Walentynkowe stylizacje
*Moja doll nie jest fanką Walentynek i w ten dzień stara się nie wychodzić z domu. Jak już musi się gdzieś pokazać to robi to w taki sposób, żeby każdy ją zobaczył i wiedział, że ona jest największym przeciwnikiem tego święta w mieście. 
1 | Kolczyki-Subcouture | Top-LE | Pasek-Pretty n' Love | Spódnica-MSW | Buty-Chanel |

2 | Kolczyki-Young Hollywood | Naszyjnik-Royalty | Sukienka-YvesSaintLaurent | Rękawiczki-YvesSaintLaurent | Torebka-YvesSaintLaurent | Spodnie-Museum Mile | Buty-Melbourn Minimalism |

10 komentarzy:

  1. Stylizacje nie wyglądają na walentynkowe- ale podoba mi się zamysł. Obie są bardzo ciekawe i nie umiem wybrać lepszej:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się co do tego, żeby pokazać, że Twoja doll to przeciwniczka walentynek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza mi się podoba. W drugiej drażni mnie ta sukienka założona na spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się druga stylizacja :) w pierwszej nie podoba mi sie ta spódnica :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę drugą. Podoba mi się jej charakter chociaż też mnie w pełni nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  6. No i takie walentynki to ja rozumiem!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba looki bardzo do siebie pasują i świetnie obrazują, co chciałeś przekazać, jednak bardziej trafia do mnie druga :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są, ciężko postawić na to która lepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale buty z pierwszej stylizacji są oktopne, 2 lepsza

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!