Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Valentine's Day Special
Dzisiaj wyjątkowo post ode mnie w środę, ze względu na Walentynki :)
(tak naprawdę nie przepadam za tym świętem, ale ciii)

Kliknijcie na obrazek, żeby go powiększyć



1 Beret 9to5 | Kolczyk Fendi | Marynarka Archive | Golf PPQ | Nerka Gucci+JetSet+D&G | Spodnie Royalty | Buty Runway 

2 Naszyjnik HHB+ Bonjour Bizou | Body Voile | Marynarka LE | Paski Bonjour Bizou, It Girls, nelly.com | Spódniczka Basics | Kopertówka Callie's Picks | Kabaretki Callie's Picks | Buty PPQ
  
3 Naszyjnik Rio | Top z koronki (sukienka) Vinyl | Marynarka Balmain Tribute | Torebka Marc Jacobs | Pasek Pretty N' Love | Buty PPQ | Kolczyk Fallen Angel | Spódniczka nelly.com

14 komentarzy:

  1. 1 GENIALNA! Reszta stylizacji, nie podobają mi się spódniczki- za krótkie i dlatego cały odbiór stylizacji, też przeszkadza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i to chyba trio, a nie duet hihi.

      Usuń
    2. A gdzie napisałam, że to duet? ^^
      Co do spódniczek- na początku zrobiłam same stylizacje ze spodniami i bałam się po prostu, że ktoś powie, że to nieromantyczne :P

      Usuń
    3. Czemu za krótkie? Nie są na tyle krótkie by być wulgarne, spódniczka jak każda inny. Dla mnie wszystkie stylizacje są mega

      Usuń
    4. Też uważam, że nie są za krótkie. Bardzo dobrze wszystko razem wygląda, podoba mi się :)

      Usuń
  2. Wszystkie są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest śliczna!!! Idealnie to wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są pięke, ale chyba pierwsza i druga najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne stylizacje! Mi najbardziej podoba sie druga <3 tak jakos do mnie przemawia. Za to pierwsza bardzo oryginalna i kojarzy mi się z Paryżem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszą już widziałem w apartamencie i byłem nią zachwycony. pozostałem już mi się tak nie podobają niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza jest genialna! Dwie kolejne jakoś do mnie nie trafiają, trochę za kuse :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wygrywa opcja numer 2 chociaż trójeczka tez jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, chyba 1 podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!