Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Deep V cut
Na początku nie byłam przekonana do tych spodni z Off White, ale teraz je uwielbiam :P
1 Kapelusz Dior Tribute | Kolczyk Callie's Picks | Body Voile, Vinyl, Royalty | Pasek tingeling | Torebka Callie's Picks | Łańcuch Callie's Picks | Rękawice Off White | Futro Rio | Buty Jimmy Choo

2 Beret Happy Bastille Day | Kolczyk Saint Laurent | Płaszcz Saint Laurent | Naszyjnik Fallen Angel | Koszula VIP Summer Club | Spodnie Young Hollywood | Buty nelly.com
 

13 komentarzy:

  1. Nie umiem wybrać lepszej, obie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza jest trochę przeładowana,wywaliłabym ten naszyjnik,bo dziwnie to wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie obie są MEGA! Wszystko jest idelanie dopasowane, a nie każdy potrafi wykorzystać tyle elementów w stylizacji aby wszystko dalej razem współgrało

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz mnie dołować tymi spodniami z YH? :( Są boskie obie, kocham Cię za to, że umiesz wykorzystać tyle biżuterii w taki genialny sposób!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza mi się nie podoba.
    Druga jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę zdecydować, obie skradły moje serce!
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka! Pierwsza szczególnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza blogowa mistrzyni :D uwielbiam Twoje stylizacje. Wkurzasz mnie :D Bo nigdy nie mogę się zdecydować która z dwóch podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, nie musisz się decydować :P i dziękuję ♥

      Usuń
  9. Mega, a jeśli miałabym wybierać, to druga :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!