Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hej i czołem wszystkim. 
Mam nadzieję, że Wasz piątek jest przyjemniejszy niż mój i zapowiada wolny weekend. 
Ja niestety mam okropnie dużo pracy.... 


Dziś mam dla Was coś w nieco innych kolorach niż zawsze. Postawiłam tym razem na kolor czerwony, który prezentuje się w tym wnętrzu naprawdę bardzo fajnie. Aranżacje według mnie nie jest zbyt przeładowana, ale nadal w moim stylu. Całość prezentuje się elegancko. 


A jak Wam się podoba? 
Dziś miało być w poście zupełnie coś innego jednak niestety muszę kończyć pracę dyplomową i ważny projekt. Trzymajcie za mnie kciuki :) 



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna aranżacja, trochę przeszkadza mi ta czarna szafka(?). Może dlatego, że rzuca się w oczy :) Mimo to wszystko ma swoje miejsce i mogłabym mieć taki pokój u siebie :)
    Miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, zauroczył mnie żyrandol, jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kącik z krzesłami. Są cudne, a połączenie różu i czerwieni to już w ogóle. Troche nie przekonuje mnie ten beżowy z czerwony, ale w ogólnym rozrachunku całość świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień była świetnym wyborem, całość wygląda genialnie + kocham te krzesła! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda krzesła są mega! I to one chyba nadają tu takiego fajnego klimatu

      Usuń
  5. Bardzo lubię czerwone elementy i żałuję, że nie mam tego koca. Można go kupić gdzieś w bazarze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie mi się podoba ale te krzesła jak dla mnie psują to wnętrze zupełnie mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna aranżacja! Podoba mi się wykorzystanie białych cegieł.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!