Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Walentynki
      Miłość to znaczy popatrzeć na siebie,
      Tak jak się patrzy na obce nam rzeczy,
      Bo jesteś tylko jedną z rzeczy wielu.
      A kto tak patrzy, choć sam o tym nie wie,
      Ze zmartwień różnych swoje serce leczy,
      Ptak mu i drzewo mówią: przyjacielu.

      Wtedy i siebie, i rzeczy chce użyć,
      Żeby stanęły w wypełnienia łunie.
      To nic, że czasem nie wie, czemu służyć:
      Nie ten najlepiej służy, kto rozumie.
                                                                        Czesław Miłosz


Ale poezja! Ten wiersz jest dla mnie szczególny. Bardzo lubię recytować poezję i zwykle gdy mam wolny wybór to wybieram właśnie ten. Choć ostatnio nie przyniósł mi szczęścia...
***
Dziś Walentynki, więc nie mogło się obejść bez tematycznego posta. Nie ma nic bardziej odpowiedniego na Walentynki niż czerwona sukienka. Tradycyjnie kolor czerwony jest kolorem miłości. Pewnie dlatego symbolem Walentynek jest czerwone serducho. Ja nie obchodzę tego święta, ale przygotowałam dla Was kilka stylizacji.
Pierwsza propozycja składa się wyłącznie z artykułów za stardollary. Do czerwonej sukienki dobrałam czarną marynarkę, do tego również buty i torebka w tym samym kolorze. Stylizację uzupełniłam mocno czerwoną szminką i biżuterią.
Druga propozycja jest dla osób, które nie mają szansy zainwestować w ubrania, całość składa się z artykułów za starmonety. Nie mogłam znaleźć żadnej narzutki, więc stylizacja wygląda nieco skąpo.
Obie stylizacje sprawdzą się na romantycznej kolacji przy świecach.:)

1. sukienka- nelly.com | marynarka- Rio | torebka- Subcouture | buty- LE | naszyjnik- MSW
2. sukienka- Basics | torebka- Wild Candy | naszyjnik- Fallen Angel | kolczyk- Voile | buty- It Girls

 A Wy obchodzicie Walentynki? 

11 komentarzy:

  1. 1 mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sa fajne, ale pierwsza podoba mi sie duzo bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jest bardzo ładna :) w drugiej nie podoba mi się sukienka :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje średnio mi się podobają, a to przez ciuszki, których nie lubię. W pierwszym looku buty wyglądają strasznie i jeszcze te kiczowate napisy "LE", a w drugiej stylizacji sukienka mnie razi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym coś bardziej przełamującego schematy, jest troszkę szablonowo, ale doceniam, że stworzyłaś coś dla użytkowników dysponujących tylko starmonetami.

    OdpowiedzUsuń
  7. rozumiem zamysł, ale podobnie jak Beata wolałbym widzieć coś innego, świeżego. stylizację wyszły po prstu brzydko. wygląda to nieciekawie, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ze swoim chłopakiem nie obchodzimy tego święta, bo uważamy że jest kiczowate. A stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zgodzić się z moim przedmówcami. Wyszło trochę w stylu wczesnych lat 2000 i tak jakoś za oczywiście :( Ale za to wiersz piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza super ale druga patrząc na to ze w całości została wykonana za sm jest również super

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza zdecydowanie lepsza!
    Nie przepadam za walentynkami... Wcześniej nie wysyłałam żadnych walentynek, ale w tym roku zrobiłam wyjątek... ;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!