Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niby Coldi ale jakaś taka Maja?
Hejkaaa! Tu Coldi. Nowa - z innym fejsikiem niż do tej pory. Tak kombinowałam z rysami, ustami i włosami, że wyszło to co widzicie.

Z efektu jestem zadowolona. Mniej cieszy mnie fakt, że przypomina mi ona teraz niejaką Maję S. Za którą zbytnio nie przepadam - że tak to ujmę delikatnie... Wiem, że Coldi ma większe usta od niej (póki co), ale to spojrzenie? No, sami popatrzcie!

Sama stylizacja prosta, nieskomplikowana. Uwielbiam tę sukienkę. Jest to mój ulubiony element z OFF-WHITE tribute. Jedna z lepszych kurtek jakie posiadam, polubiłam też te piórkowe buciki.

Dajcie znać czy Wam się podoba :)

Buziaki!
Maja... tzn Coldi!

24 komentarze:

  1. A ja tam lubię Sablewską.
    Całościowo jest fajna. Jedynie co mi przeszkadza to, że te buty w połączeniu z sukienką strasznie skrócciły doll.
    I uwielbiam twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie specjalnie, ale co kto woli przecież ;)
      Co do włosów to polecam bardzo projekty germanottal - drogie, ale warte ceny :)

      Usuń
  2. Sablewska jest super, wrrr.
    Stylizacja poprzez buty nie podoba mi się. Ale reszta świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. prosta,ale bardzo ładna :) choć te buty mi się nie podobają xd moja mama ogląda jej program,zawsze siedzie i czeka kiedy się zacznie xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oesu, a ja chyba przez te jej programy mam na nią taką alergię. Nie, nie i jeszcze raz nie :D a buty chyba faktycznie nie cieszą się dobrą sławą, mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. Wow! Faktycznie Coldi "zabrała" twarz Sablewskiej :P
    Sam stylka jest bardzo fajna, buty są dobrym urozmaiceniem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, już ją trochę zmieniłam, więc nie jest już "tak źle" :D

      Usuń
  5. Rzeczywiście sandałki bardzo skróciły lalkę, ale góra stylizacji jest w porząsiu. Twarz ładna, ale jestem przeciwnikiem tych robionych w stardesign hair, wyglądają na przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam i tak jest żyrafa :) Ja kiedyś też byłam sceptyczna, ale raz zaszalałam i nie mogę już z tego zrezygnować, bo można wyczarować cud buźki :)

      Usuń
  6. Jeju, faktycznie jak Sablewska! :D
    stylizacja wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym nie weszła w komentarze to nie wiedzialabym o jaką Maję chodzi xD Stylizacja ładna, chociaż te buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Zazdroszczę, że nie było tego skojarzenia, które miałam ja :P

      Usuń
  8. Stylizacja śliczna, na tym tle wygląda jeszcze lepiej. Buty moim zdaniem na plus. Twarz super do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie dlatego że przypomina Sablewską, dzięki! :)

      Usuń
  9. A głowiłam się do kogo podobna jest teraz Coldzix. I masz Ci los, bez kitu xD Stylka super, teraz trochę żałuję, że nie kupiłam tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna twarz i stylizacje tez super

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie Maja Sablewska! Gratuluję wielu publikacji na stronie Pudelek, haha! :D
    Stylizacja mi się bardzo podoba. Faktycznie, buty skracają nogi, jednak dla mnie jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za fajną sukienkę zawsze będzie maksymalna nota :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna buźka! Włosy wydają się trochę ulizane, ale to może tylko moje widzi mi się haha :)) Stylizacja przez tą sukienkę jest dla mnie taka wiosenna <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!