Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
If we only live once, I wanna live with you
Cześć! Szybko zleciały mi te dwa tygodnie ferii i już jutro muszę wracać do codzienności szkolnej. Moja mama mówi: 'nareszcie!'. Na jej miejscu bym się tak nie cieszyła, bo teraz będzie musiała sama gotować obiady. :P Ciesząc się ostatnimi godzinami lenistwa zajadam pyszne biedronkowe chipsy! Uwielbiam smak serowo-cebulowy choć paprykowy też jest spoko. A Wy jakie lubicie?
kamizelka- Original Future | sweter- Bonjour Bizou | spódniczka- Subcouture | buty&okulary- Fendi Tribute | nerka- Trails | choker- Balmain Tribute

10 komentarzy:

  1. mam identyczną sytuację w domu, bo mi też się ferie już kończą niestety.

    jeśli chodzi o stylizację to nie do końca wiem co o niej myśleć. jest chyba zbyt szalona nawet jak dla mnie, ale z drugiej strony mi się podoba. największą wadą jest brak podszewki. ogólnie co nieco bym pozmieniał, ale plus za zaintrygowanie mnie.

    ja uwielbiam solone

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju tak, mam tak samo.. Ma mama się cieszy, że idę w końcu do szkoły, a potem będzie marudzić, że musi sama do sklepu iśćXD Co do chipsów ty paprykowe!

    A stylizacja, taka sobie, nie wiem co myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie, ja swoje skończyłem 2 tyg temu, ale znowu mam wolne bo jestem chory:( Stylka ma ładną podstawę, ale dodatki ją psują. Chipsy-Nie, Nie #Dieta

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, uwielbiam takie bomby kolorystyczne. :D
    Ja nie lubię cebulowych. Paprykowe ujdą, ale najlepsze są zwykłe, solone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobranie tła pod stylizację było błędem - wszystko zlało się w jedną kolorową masę. No i w samym outficie za dużo się dzieje, najbardziej razi spódnica i ta brzydka nerka.
    Ja na szczęście mam przerwę do 21-go, obyło się bez sesji poprawkowej :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę podobnie jak Heneda :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie za dużo tu się dzieje... włosy, okulary, futerko
    Jak chipsy to fromage ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak dla mnie zbyt pstrokata.
    A co do chipsów z biedronki - to tylko NACHOSY! Najlepsze serowe <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!