Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Carnage
W ostatnich tygodniach mam mało czasu na oglądanie, więc dzisiaj film, który widziałem już rok temu, ale dobrze go pamiętam. Polski akcent w postaci reżysera Romana Polańskiego, Kate Winslet którą bardzo lubię oraz ciekawy scenariusz to wielkie atuty tego filmu. Nie będę Wam mówić o czym jest ten film, bo nie chcę go Wam zepsuć, jakbyście mieli w panach obejrzeć. Stylizacje tym razem nie są dobrane, ani specjalnie do filmu stworzone, ale i tak uważam że coś wspólnego z nim mają. Na pierwszy rzut oka wydają się być nudne, a jednak są troszkę inne, oryginalne.
Napiszcie co sądzicie i czy widzieliście film!

PS: Czy Wy też się cieszycie, że najstarsza kolekcja LE zalegająca w Plazie nareszcie trafiła do Bazaaru. Jakby ktoś przypadkiem miał czerwone spodnio-buty to ja chętnie kupię.
| Velvet Orchid | LE | Vinyl | It Girls | Museum Mile | Callie's Picks | Archive |
| Royalty | LE | Evil Panda | Fallen Angel | LE |

22 komentarze:

  1. pierwsza bardzo mi się podoba. to połączenie pasków i ubrań o ciekawym kroju wyszło świetnie. co prawda pozbyłbym się paska albo zmienił go na cieńszy
    co do drugiej to podoba mi się góra. brakujemi jednak jakiś spodni, a te buty dla mnie są po prostu brzydkie
    + dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza genialna, natomiast druga taka sobie. Oo super, że w końcu ją usunęli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza ładna, ale nie pasuje pasek i oczywiście torba. Druga stylizacja jest tragiczna, to wygląda tak jakby zostały wyciągnięte przypadkowe ubrania tylko że w kolorze czarnym. Ciągle przynudzasz ciemną bazą, w szafie nie masz kolorowych ubrań ani dodatków?
    Jeśli chodzi o film, który poleciłeś to trzyma poziom, bo te z poprzednich tygodni były niskich lotów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja mi sie podoba :) serio??usunęli ją??nawet nie wiedziałam :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ja na nie w bazarze natrafiłam raz i to za 600 sd xd

      martusia-16

      Usuń
    2. Ja te za 600 też widziałem, jednak wolałbym wydać troszkę mniej:)

      Usuń
    3. admini przez to że tak długo trzymali tą kolekcję to i ceny tych ciuchów poszły mocno w górę :/ a powiem ci że strasznie żałuję że nie kupiłam tych właśnie spodnio-butów :c

      martusia-16

      martusia-16

      Usuń
    4. Chyba mieli nadzieję, że nie będzie już tak wielkich cen, a przez ich przetrzymywanie skutek jest odwrotny, ceny są kosmiczne. Ja mam depresję od kiedy one się tylko wyprzedały, że ich nie kupiłem.

      Usuń
    5. to źle myśleli,bo nie dość że nie są uchwytne w bazarze to jak już się natrafi na nie to cena ich jest kosmiczna :/

      martusia-16

      Usuń
  6. W pierwszej jakoś nie mogę się przekonać do spodni, ale w sumie to całość spoko. Podoba mi się pomieszanie styli tutaj, torba nadaje innego charakteru.
    W drugiej czegoś mi brakuje w dolnej partii stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A film mi się obił o uszy, w sumie jestem go ciekawa :)

      Usuń
  7. Ładne stylizacje, nie oglądałam filu ale obejrze, bo tamtem w tamtym tygodniu był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest okej, druga mi się bardziej spodobała, z tym że doll dziwnie wygląda w samej kurtce i majtkach xD dodalabym może jakieś jasne szorty, np srebrne, które by pasowały do czapki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest bardzo fajna. Druga kompletnie nie przypadła mi do gustu, podoba mi się jedynie golf :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamierzałam już dawno oglądnąć ten film ze względu na Waltza, w końcu chyba to zrobię :) Pierwsza stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się obie stylizacje!
    I mega fajnie, że w tytułach postów dajesz filmy, kiedy będę cierpiała na deficyt ich to zdecydowanie mi pomoże w znalezieniu czegoś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są przepiękne ale pierwsza bardziej mi się podoba
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmu nie widziałam, ale jeśli gra tam Winslet, to musi być dobry :D
    Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Ciekawie wygląda połączenie pasów na marynarce i spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza średnio mi się podoba!
    Druga jest trochę wulgarna... przypomina mi Alexandrę Stan z jednego z jej teledysków

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje bardzo ciekawe ale pierwsza zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. baza w pierwszej jest naprawdę dobra i szczerze przyznam, że to chyba najlepsza stylizacja jaką kiedykolwiek zrobiłeś, pierwszy raz podobają mi się te spodnie jakimś cudem. ta kieca jest wspaniała i w sumie szkoda, że nie wystylizowałem jej za grania, bo w sumie mogłem zrobić super stylkę inspirowaną comme des garcons fw 2001, ehhh

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!