Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: balmain tribute

Duet: balmain tribute, jak na razie najlepsze Tribute w tym sezonie, druga stylizacja inspirowana Carrie w jednym z odcinków And just like that..., zrobię jeszcze kiedyś post z torebkami z tej dostawy.

ozdoba Callie’s Picks | kurtka Balmain Tribute | sukienka Schiaparelli Tribute | body Valentine’s Day | torebka Balmain Tribute, The JetSet | pończochy Tingeling | buty Vivienne Westwood Tribute

kolczyki MS.TQ | bluza Balmain Tribute, Callie’s Picks | torebka It Girls | spódnica MSW | buty Subcouture

5 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana Twoimi stylizacjami. Już w podglądzie westchnęłam... Kupiłam najpierw bluzę, lecz podglądając post urzekł mnie również żakiet. Twoja stylizacja z nim jest The Best, ja niestety za szybko podjęłam decyzję o kupnie ( jakby to było LE :D ) i niestety muszę z tysiąc razy grzebać w szafie aby wydobyć z niej odpowiedni ciuszek do niego, gdyż w tej chwili ubolewam nad swoją stylką. Jeszcze raz BRAWA dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Ja też zawsze robię zakupy jakby te rzeczy miały za chwilę zniknąć z plazy i nigdy nie wrócić, a później pojawia się dopiero myśl czy ja tego kiedykolwiek użyję. Ale jak już tak kupisz i widzisz to w szafie to kiedyś na pewno użyjesz/wystylizujesz.

      Usuń
  2. Wow! Ale sztos! Te stylizacje się genialne, naprawdę wyszły mega. Wielkie brawa, w drugiej totalnie się zakochałam. Aż mam ochotę i ja zrobic coś fajnego, no i narobić serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Kinga :* Rób stylizację i dawaj na bloga, albo zróbmy coś wspólnie z konkretną rzeczą :)
      Mnie tak urzekły te stylizacje, że dostałam powera :D

      Usuń
    2. Oj czy ja wiem, czy jest co nadrabiać w temacie serialu... Ja oglądam go głównie dla SJP, która wygląda tam olśniewająco!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!