Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: puff jacket

Duet: puff jacket, ale mamy tutaj kilka artykułów z Balenciaga Tribute, no i w pierwszej stylizacji mamy kurtkę z polską metką MMC Studio.

okulary Subcouture | naszyjniki Nelly.com, Bonjour Bizou | kamizelka Young Hollywood | kurtka Subcouture | guzik Subcouture | pasek Fendi Tribute | jeansy Balenciaga Tribute | torebka Antidote | buty Balenciaga Tribute, Valentine’s Day

okulary Balenciaga Tribute | kolczyki It Girls | kurtka Special Offer | bluzka Vinyl | rękawiczki Runway | spódnica It Girls | torebka Velvet Orchid | spodniobuty Balenciaga Tribute

11 komentarzy:

  1. Siedzę dziś na blogerze przeszukując nie tylko stare posty, ale również szykując stylizacje do łowcy. Odświeżam stronę, a tu wyskakuje mi Twój post, omg omg myślę... Wreszcie:)
    Cieszę się, że zdecydowałeś się wstawić swoje stylizacje.
    Ja jestem zwolenniczką drugiej, jest wyrazista nie tylko poprzez kolory, ale również użyte kroje ubrań.
    A pierwszą w delikatnym różu, który uwielbiam nosić w realu zastąpiłabym klapki jakimiś zakrytymi butami.
    Generalnie czekam na więcej... sama też myślę coś stworzyć w duecie choć mam wiele obaw. Mam jednak skrytą nadzieję, że coś mi się wreszcie uda i opublikuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w modzie trzeba się bawić i próbować nowych rzeczy, więc czemu nie klapki? xdd
      sezon Tribute zawsze mnie ożywia, a mam też trochę zapisanych stylizacji, czasem coś wstawię;)

      Usuń
    2. Co do klapek spodziewałam się takiej odpowiedzi z Twojej strony.
      Człowiek chodzi utartymi szlakami, ale bawiąc się modą powinniśmy faktycznie iść naprzód i tak jak piszesz próbować nowych rzeczy.

      Usuń
  2. Podzielam zdanie wyżej, bardziej przekonuje mnie druga stylizacja, choć pewnie gdyby inne buty w pierwszej to wybrałabym właśnie to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście jestem zachwycony tym co teraz robi Balenciaga i jak tylko zobaczyłem te klapki wiedziałem, że chcę dodać do nich obcas i stworzyć z nimi stylizację, ale wiem, że nie jest to coś dla każdego.

      Usuń
  3. druga stylizacja jest ładna,choć osobiście nie lubię tego typu kurtek,odnoszę wrażenie że one strasznie pogrubiają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. admini dali tylko dwie kolekcje tribute i na razie cisza,teraz obsypują nas starymi ciuchami z tribute albo wild candy couture w sklepie archive :(

      martusia-16

      Usuń
    2. właśnie chciałam kupić coś konkretnego w starplazie, a tam mało fajnych ubrań, wszystko pchają do archive, w dodatku jakieś nieciekawe egzemplarze ...

      Usuń
    3. ugh, też nie lubię takich kurtek, mam wrażenie, że ludzie wyglądają w nich jak takie wielkie kulki, ale na Stardoll można pozwolić sobie na więcej, bo to przecież gra.

      Usuń
    4. I już tłumaczę co się dzieje! od tej pierwszej tragicznej dostawy Archive tydzień temu z każdej strony spadał na adminów hejt, więc dzisiaj wystosowali notkę, że wszystko to przez Covid i że pracownicy są chorzy i że starają się jak mogą.
      Te kolekcje Archive to pomysł kilku (dla mnie irytujących) ludzi z klubu Royalty, którzy narzekali, że zamiast Tribute woleliby dostać Pradę i inne Tribute w Archive, admini więc posłuchali tych kilku osób i dodali te żałosne kolekcje. Teraz te osoby proszą o więcej takich kolekcji Archive (praktycznie o dodanie ostatnich 5 lat znowu do plazy z metką Archive) i o przywrócenie RECOLORÓW i zrecolorowania też prawie każdej rzeczy jaka istniała w historii gry...
      Napisałem do adminów na Instagramie, w odpowiedzi dostałem, że od przyszłego tygodnia pojawią się nowe dostawy, ale nie mam pojęcia co to znaczy.

      Usuń
    5. o matko,serio??mogliby dać do archive ale o wiele,wiele strasze kolekcje Tribute albo daliby jakieś bardzo stare ciuchy z RIO czy choćby z Pretty N' Love a to jakieś duperele dodają....nie chcę recolorów xD

      martusia-16

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!