Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! 

Dziś miała pojawić się inna stylizacja, jednak po znalezieniu tej zdecydowałam, że pokażę ją, 

tym bardziej że niedawno w Tributes Gallery pojawiły się rzeczy, które użyte są w tym outficie. 

Mam nadzieję, że dziś pochwalicie mój wybór. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności użytkownika 

z Turcji  flyingspaghetti w kwestii  doboru ubrań, detali, które w efekcie tworzą niesamowitą całość. 



DON'T COPY!
naszyjniki TributesGallery & Antidotr  / marynarka Callie inspired A.McQueen / torebka i buty Tributes Gallery /
pończochy UnderNeathStardoll / dół stylizacji wypełniony topem i naszyjnikami (wspaniale zgrane)

Dajcie znać co myślicie o stylizacji? Spodobała się Wam?

2 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja,wywaliłabym tylko te wielkie kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że początkowa wersja była bez kolczyków, ale zmieniłam po wejściu na profil, bo to chyba ostateczna decyzja flyingspaghetti. Pomyślałam: raz się żyję, będziecie chwalić lub negować :)
      Odchodząc od tematu coś się tu na blogu wydarzyło chyba, ale czy to na mnie poobrażali się obserwatorzy? Mam takie wrażenie...

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!