Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Ostatnie wydanie łowcy stylu chyba niezbyt przypadło Wam do gustu.
 Tak się zastanawiam, że chyba niepotrzebnie postawiłam poprzednio na teatralną stylizację
(choć ja byłam nią zauroczona).
 Mam nadzieję, że tym razem spodoba się Wam mój wybór stylizacji na dziś.
 Frankieiz12 ze Szwecji już u nas kiedyś gościła. 
Zaglądając na jej konto po mojej długiej nieobecności ponownie ujęła mnie swą oryginalnością
 Mówcie co chcecie, ale musiałam Wam ją pokazać. Spodobało mi się połączenie wielu wzorów w jedną całość. A buty wspaniale podkreśliły ten outfit.

DON'T COPY!
dress EvilPanda / dress LE, dress Royality / shorts RIO / pantashoes Balenciaga /
LV inspired EvilPanda / necklace Dior / sunglasses Pretty'nLove

Co myślicie?

 

2 komentarze:

  1. A mi chyba jednak ostatnia doll z łowcy bardziej się podobała. Mimo to, ta też jest świetna, chyba nigdy nie wpadłabym na coś takiego, bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, że też ona przez tyle lat trzyma poziom! Świetny wybór, piękna stylizacja
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!