Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: off-white tribute

Duet: off-white tribute, jeśli decydujemy się na zakup żółtego couture szlafroka od Balenciagi to myślę, że możemy pozwolić sobie na noszenie go z piórami, futrem i absolutnie wszystkimi kolorami.

kapelusz Runway | naszyjnik Museum Mile | szlafrok Limited Edition | torebka Museum Mile | kozaki Museum Mile

marynarka Museum Mile | koszula Limited Edition, Underneath Stardoll | torebka Pearls | spódnica Museum Mile | okulary Subcouture | spodniobuty Evil Panda

14 komentarzy:

  1. Poleciałeś ostro z tym szlafroczkiem. Hmm, sama nie wiem...muszę to troszkę przetrawić, choć ciekawią mnie inne propozycje stylizacji z tym paltem :P Wszak to strój nie dla każdego.
    Co innego drugi outfit, tak można wyjść wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądałem pokaz Balenciaga Couture to też nie byłem przekonany, ale jakoś tak z czasem spodobał mi się ten pomysł, a dodatki to wieszzz...

      Usuń
  2. druga stylizacja jest świetna :) ale pierwsza kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza to tak pół żartem, pół serio, ale fajnie,, że podoba Ci się druga:)

      Usuń
  3. a ja uwielbiam obie stylizacje, ale druga totalnie skradła mi serce, kocham te wszystkie warstwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki dzięki, bardzo lubię warstwy, ale tylko na Stardoll, bo w realnym świecie ich zdejmowanie za długo zajmuje.

      Usuń
  4. A ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy po tych atakach na Stardoll w tamtym roku robicie zakupy na bazaarze czy raczej z niego nie korzystacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdążyła już zapomnieć o tych atakach. Wszystko w bazarze odbywa się w normalny sposób i myślę, że bezpiecznie jest z niego korzystać.

      Usuń
    2. A co to za ataki były, ja niestety nie w temacie. Owszem kilka lat wstecz mojej znajomej pobrało więcej z konta jak kupowała w starbazarze. Ale to było już dawno.

      Usuń
    3. Ja też nie w temacie, z chęcią się dowiem

      Usuń
    4. Jeśli dobrze pamiętam to zainfekowane konta wyprzedawały wszystko w bazarze za bardzo niskie ceny i jeśli kupiło się coś z takiego konta to nasze konto też mogło zostać zhakowane i wtedy wszystko co mieliśmy było wyprzedawane. Przez jakiś czas panował ogólny strach przed kupnem czegokolwiek. I to dotyczyło mebli, ubrań oraz projektów stardesign.

      Usuń
  5. Przepiękna ta druga stylizacja! Nawet nie sądziłam, że ten komplecik ma taki potencjał, gdyby nie ta cena, to po tym poście z pewnością trafiłby do mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się po nim tego nie spodziewałem, ale jak zacząłem tworzyć to okazał się bardzo przydatny i praktyczny, polecam:)

      Usuń
  6. Pierwsza stylka spoko, taka francuska damulka :D
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!