Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style
Wraz z nowym rokiem postanowiłam powrócić do cyklu postów Look at the style,
 w których początkowo przedstawiałam wyszukane stylizacje użytkowników stardoll po jednej w poście, z opisem użytych ubrań.
 Z czasem posty zyskały coraz większe zainteresowanie czytelników. 
Wtedy otrzymaliśmy propozycję jednego z obserwatorów (Piotrka) 
aby w postach tych umieszczać nie jedną, a dwie stylizacje. 
Idąc tym pomysłem pokazywałam stylizację użytkownika/użytkowniczki
 z Polski i z zagranicy. 
Mam nadzieję, że posty te znów zyskają na sławie i będziecie chętnie zaglądać w nasze progi
komentując nasze posty. 
--------------------------
Na dziś przygotowałam stylizację użytkowniczki z Brazylii- Gabe.
Pewnie spytacie: czemu ta?
Zapewne gdyby nie ten dość ekscentryczny kapelusz, nie zwróciła bym na nią uwagi.
Całość stylizacji jest dla mnie mega.
A Wy co myślicie? Podoba Wam się?

Sequin top LE / Ruffle Sleeves Runway / Purple Boots LE / Leather Corset Dress LE /
Purple Feather Hat + back piece Runway / Anna Sui Glitter Tights Callie Picks

DON'T COPY!
----------------------
Jeśli ktoś z Was chciałby aby jego doll znalazła się w naszym wydaniu look at the style wpiszcie swój nick w komentarzu lub skontaktujcie się ze mną na stardoll. Otwierajcie swoje szafy i do dzieła. Nie zapomnijcie wpaść do salonu piękności. Wasza doll musi przecież prezentować się bardzo dobrze . To ona będzie tego dnia  numerem 1, a oczy wszystkich czytelników będą na nią patrzyły...

4 komentarze:

  1. nie podoba mi się stylizacja,kompletnie nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ja też nie ubrała bym tak mojej doll czy tez siebie :D
      Ale na jakiś FW czemu nie... Dla mnie super

      Usuń
  2. Dość pomysłowa, wymieniłabym buty i byłoby pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do butów sama nie wiem... Dla mnie to taki 'kolorowy ptak'. Zwraca uwagę, inna była by przeciętna, ale może się mylę...

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!