Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #82

Od ostatniego postu minęły cztery miesiące, a czuję jakby zleciał rok. Spowodowane to było oczywiście studiami, gdzie ostatni okres były naprawdę intensywny. Zaliczyłem semestr, napisałem i obroniłem pracę, zdałem egzamin licencjacki i skończyłem studia. Dosłownie tydzień temu zabrałem swoje rzeczy z mieszkania i wróciłem do domu. Natomiast do dziś żyję na kartonach, bo nie mam czasu tego posegregować i odłożyć na miejsce. Zacząłem też wakacyjną pracę w laboratorium, więc mam co robić w ciągu tygodnia. Natomiast dawno się tak nie cieszyłem na myśl o wakacjach, bo jak nigdy są mi potrzebne. 

Chętnie też się dowiem jak Wam mijają wakacje. Pochwalcie się gdzie jedziecie w tym roku lub gdzie już byliście. Lipiec się już prawie kończy, więc trzeba korzystać z tego co zostało. 


1 komentarz:

  1. Cieszę się ze wróciłeś :)Gratuluje ukończenia studiów! Ja byłam już nad morzem, ale w planach mam jeszcze powrót tam na kilka dni i Poznan. Chodzi mi po głowie wyjazd za granice ale trochę się stresuje. Stylizacja jest naprawdę ciekawa, chyba tylko Ty potrafisz tak genialnie łączyć wzory

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!