Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tribute Roast/Review pt.2

Wracamy do "normalności"... Już tylko jedno Tribute w tygodniu i jakieś inne nieważne dla mnie kolekcje.
    Admini kolejny raz Nas zaskakują, znowu wielki powrót do przeszłości- MOSCHINO Tribute! 
Aczkolwiek to nie jest pierwszy raz kiedy gościmy w StarPlazie tą fantastyczną markę, ponieważ pierwsze Moschino Tribute pojawiło się w 2011(jedno z najlepszych w historii moim zdaniem), a druga odsłona Moschino Tribute pojawiła się w 2018 roku w Antidote, kolekcja była inspirowana bardzo popularną wtedy kolaboracją H&M z Jeremym Scottem.
Czekam niecierpliwie co będzie następne i nadal zastanawiam się ile jeszcze sklepów się pojawi, ja osobiście liczę na minimum 15, ale zobaczymy;)
Z nowości i przedwczesnych informacji: w najbliższym czasie doczekamy się Pet-a-Porter oraz kolejnej edycji Callie Con (czy ktokolwiek się z tego cieszy?).
Zapraszam do rozwinięcia;)

Po raz kolejny napiszę: Bardzo niespodziewana kolekcja! A wybór artykułów jeszcze bardziej niespodziewany, znajdziemy tutaj coś z kolekcji Resort 2021, Resort 2021 Menswear oraz Spring 2021 Ready-to-Wear- jeszcze ciekawsze puzzle niż przy ostatnich kolekcjach. Na całość składa się (tylko) 18 artykułów, 6 manekinów damskich oraz 2 męskie (pierwsze Tribute w tym sezonie w którym znajdziemy coś na męskie lalki), a w skład kolekcji wchodzą sukienki, bluzki, buty, kilka torebek i absolutny brak biżuterii:(
    Pierwsze wrażenie: Mało! Serio strasznie mała kolekcja, jest to aż dziwne, bo zazwyczaj w tych sklepach pojawia się od 22 do nawet 30 artykułów, a tutaj zaledwie 18... Już trzeci raz w kolekcji królują kolory, ale tutaj są to kolorowe wzory, jest trochę kiczowato, trochę jarmarkowo, ale przecież taki jest styl Moschino- ja lubię ten klimat! Wykonanie i kształt jest na dobrym poziomie, wszystko przypomina realne odpowiedniki i wszystko pasuje na doll. Pierwsze piętro wypada dużo lepiej i wygląda też bardzo spójnie, bo niestety na drugim widać takie trochę zachwianie, zwłaszcza w tych męskich lookach. Wybór adminów, oczywiście, po raz kolejny mógłby być inny i lepszy, ale nie teraz nie jest tragicznie. Bez dwóch zdań najlepszym artykułem kolekcji jest różowa tiulowa sukienka z pierwszego piętra, jej wykonanie jest cudowne, a sam styl i projekt są prześliczne. Dwie pary butów oraz dwie torebki są Must Havem wszystkich, dodatki zawsze się przydają, a te mają sobą coś do zaoferowania, są ciekawe i przykuwają wzrok. Żółto-różowe kropki- nieoczywiste i ryzykowane, ale wypadają pięknie i  są dopracowane! Pasek- nie muszę tłumaczyć!
Fact: Razem z nową dostawą pojawiła się też nowa metka, osobiście wolałem poprzednią, wyróżniała się i miała swój własny styl, a ta nowa wygląda dosłownie tak jak wszystkie inne...

    Największą klapą tej kolekcji jest mała ilość, ale jednocześnie może dzięki tej małej ilości jakość jest lepsza... Nadal jednak bardzo brakuje mi biżuterii, a akurat przy Moschino można bardzo zaszaleć. Mix różnych kolekcji też jakoś tak dziwnie wypada, ogólnie to uważam, że Fall 2021 Redy-to-Wear z motywem farmy byłby cudownym wyborem! Najgorsze elementy to zdecydowanie męskie artykuły, strasznie mdłe i płaskie, workowate i bez wyrazu- nie widzę tam Moschino, widzę dresy i trampki z kiermaszu. Problem mam też z tym jak spodnie i spódnica leżą na lalce, dziwnie trochę.

Jak na razie moja ulubiona kolekcja, ale mam chęć na więcej! Nie chcę, żeby to się kończyło.

A co Wy uważacie? Chętnie też poznam Wasze typy na ilość i marki następnych Tribute! 
(VERSACE!)

10 komentarzy:

  1. nie lubię Moschino,jest zbyt pstrokate i kiczowate :( kupiłam tylko pomarańczową bluzkę w kropki...chyba w tym sezonie moje zakupy w sklepach Tribute będą marne,bo tak na prawdę kupuję tylko jakieś pojedyncze artykuły i to góra po max 2-3 sztuki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wait, mam pytanie: 2-3 sztuki w sensie tego samego artykułu czy 2-3 różne artykuły ze sklepu, bo nie zrozumiałem.
      I faktycznie Tribute w tym sezonie są bardzo specyficzne, ale widzę w nich potencjał i perełki, zobaczymy co będzie następne;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. sory,2-3 rzeczy różne z jednego sklepu,albo tak jak Miu Miu jedna xD ja bym chciała Tribute z samymi butami i torebkami,o :D

      martusia-16

      Usuń
    5. Jestem za tym pomysłem, ale jako pełne duże Tribute, tak jak kiedyś był Jimmy Choo, Louboutin czy wielka kolekcja torebek Fendi, gdzie było po 20-30 różnych elementów, bo Tributes Gallery z kilkoma artykułami to była kompromitacja:(

      Usuń
  2. Szczególną fanką tej marki nie jestem ale dostawa mi się bardzo podoba! Tak jak Ty uważam że różowa sukienka jest przepiękna i od razu ją kupiłam. Do mojej szafy trafiły również wszystkie dodatki. Całość myślę że jest na plus :) Czekam z niecierpliwością jaką markę dostaniemy w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta różowa sukienka to przebija wszystko! Dawno nie było tak dobrze wykonanego i zaprojektowanego artykułu, mam nadzieję, że następne Tribute będą miały coraz wyższy poziom.

      Usuń
  3. Ja również nie jestem jakąś fanką tej marki. Ale mi ten kicz tutaj się naprawdę podoba, jest soczyście i kolorowo, a dodatkowo ubrania są naprawdę ładnie wykonane :D Ja stworzyłam już parę stylizacji z użyciem tych artykułów. Myślę, że te rzeczy doskonale sprawdzą się w outfitach inspirowanych latami 80-tymi oczywiście z odpowiednią fryzurą i makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre ubrania są naprawdę bardzo dobrze wykonane, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i powrócimy do stanu ubrań i jakości z 2019 roku. Razem z metką Tribute mi przychodzi ochota do grania i ubierania lalki, bo jak widzę Basic to mam ochotę usunąć się całkowicie xd.
      Taki amerykańsko-filmowy Prom z 84 roku, widzę te karbowane włosy i niebieski cień!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!