Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pretty Please

Hej!


W poprzednim poście wspominałam, że miałam nadzieję na jakiś tribute i stardoll (wreszcie) dodał do Museum Mile kolekcję Miu Miu Spring 2021 ready-to-wear!
Za tydzień pojawi się post z artykułami Miu Miu : )


W tym tygodniu natomiast chcę podzielić się z Wami moimi dwiema stylizacjami, które uznałam, że są całkiem fajne i warto je tutaj dodać ; )
W sumie przypadkowym elementem wspólnym znowu są berety, ale na poważnie, uwielbiam je!
Dzisiaj bez zbędnych opisów!
Dajcie znać co o nich sądzicie! Macie jakieś swoje ulubione akcesoria w stardollowej szafie?


Stylizacja nr 1
Beret DKNY | Kolczyki Vinyl | Naszyjnik PPQ | Okulary Bonjour Bizou | Kurtka Vinyl |
Bluzka Nelly.com | Pasek Limited Re-Edition | Spódnica It Girls | Torebka Nelly.com | Buty Vinyl

Stylizacja nr 2
Beret Callie's Picks | Okulary Rio | Płaszcz It Girls | Bluzka Bonjour Bizou | Pasek Royalty | Spódniczka Nelly.com |
 Torebka Pretty'n Love | Skarpetki Gucci Tribute | Buty Original Future


2 komentarze:

  1. również nie spodziewałam się,że admini dodadzą tribute,myślałam że już nic nie pojawi się i nadal będą obsypywać nas zwykłymi dostawami albo jakimiś limitowanymi kolekcjami...aczkolwiek te nowe Tribute jest kiepskie,jedna rzecz wylądowała w mojej szafie....jeśli chodzi o stylizacje to wolę pierwszą propozycję :) druga byłaby ok,gdyby nie te koszmarne buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jakoś bardzo ta kolekcja Miu Miu nie zachwyca jak mam być szczera to pokupowałam same akcesoria( w większości...) także czekam co pojawi się dzisiaj, bo na sd fb były spojlery, że ma być Blumarine Tribute ; )
      Co do stylizacji to dziękuję, a butów użyłam po raz pierwszy w sumie, bo wcześniej nie wiedziałam do czego XD

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!