Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tribute Roast/Review pt.3

Nelly.com i Callie's Picks to chyba ulubione sklepy adminów, bo od kiedy wróciliśmy do normalnego grafiku dostaw te dwie marki pojawiają się dosłownie co chwilę. Nie narzekam, bo wszędzie znajdzie się coś ciekawego, ale ja osobiście uwielbiam różnorodność, a teraz jej jest mało. Słowo "mało" też ostatnio króluje, bo wszystkie kolekcje są takie małe i aż chce mi się krzyczeć- Więcej!
    Poniedziałek i wielkie oczekiwanie, a tutaj taka niespodzianka: Dries Van Niten! Byłem w szoku gdy to zobaczyłem, w sensie gdy zobaczyłem jaka marka się pojawi, kolekcja zaskoczyła mnie trochę mniej. Jest to pierwszy raz gdy nie mogę się bardziej wypowiedzieć na temat Tribute, ponieważ nie znam projektanta, aż tak dobrze. Wiedziałem, że ta marka istnieje, kojarzyłem jakieś pojedyncze ubrania, ale nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć. Na Stardoll wiele razy pojawiały się projekty z tą metką, bardzo dużo w latach 2010-2012, a ostatnimi czasy w kilku kolekcjach Limited Edition.
    Nadal zastanawiam się ile jeszcze Tribute pojawi się w tym sezonie, mam nadzieję, że nie jest to ostatnia dostawa.
A teraz zapraszam do rozwinięcia;)

Interesujące... Z tego co widziałem ta kolekcja składa się głownie z artykułów dostępnych w internetowym sklepie DVN, więc wszystko jest bardzo użytkowe i dostępne do noszenia. Kolekcja to 6 manekinów damskich, 17 artykułów i znajdzie się coś z każdej kategorii. 
    Pierwsze wrażenie: Duża przepaść, bo mamy bardziej basicowe looki i są też takie odrobinę bardziej dziwaczno-szalone. Do tego dochodzi fakt, że cała kolekcja zajmuje tylko jedno piętro, jest strasznie mała i w przeciwieństwie do Moschino, mała ilość nie idzie w parze z lepszą jakością. Pierwsze czarne artykuły i nareszcie inne kolory niż róż, bo poprzednie kolekcje były bardzo różowe, a ta jest taka pomarańczowa. Nie wiem co mogę więcej powiedzieć, bo nie wiem jaki jest styl tego domu mody, ale wydaje mi się, że na Stardoll nie jest to w odpowiedni sposób oddane, nie krzyczę Dries na widok tej kolekcji, trochę przypomina to RIO...  Aczkolwiek kolekcja mi się podoba. Podobają mi się te proste artykuły, bo są praktyczne i przydadzą się w codziennym stardollowym życiu, a te bardziej szalone przykuwają wzrok i wyglądają ciekawie. Najbardziej podobają mi się buty na wysokim obcasie z jednym palcem i piękny złoty kolczyk. Top/kamizelka z tymi plisami i falbanami jest piękna, taka wyjątkowa i kolorowa, a jednocześnie urocza.
Fun Fact! W czasie pisania postu kolekcja składała się z 17 elementów przez błąd adminów, ale jak już wszystko zrobiłem i napisałem naprawili swój błąd, dodali czarne body, które jak najbardziej polecam, ale nie widzicie go nigdzie w poście;)

    Słabizny kolekcji to zdecydowanie paskudne pomarańczowe japonki, nienawidzę tego rodzaju butów i to jeszcze tak płaskiego i strasznego! Mam też problem ze spódnicą, ponieważ jej projekt jest ciekawy, ale wykonanie jest tak złe, że nawet nie mogę się skupić na jej kształcie i kolorze, bardzo dziwnie wygląda. Kimono, czy jak to nazwać z drugiego manekina- zbędny artykuł, uważam, że coś innego lepiej by się w tej kolekcji sprawdziło i lepiej pasowałoby do pozostałych looków. Biała siatka jest taka bez wyrazu i przypomina mi coś co kiedyś dostępne było w sklepie Riviera, dosłownie identyczne tylko, że czarne- niech (nie)żyją recolory! Kolejny raz napiszę, że wszystkiego jest za mało i kolekcja powinna być większa, mam nadzieję, że następne będą odrobine większe.

A co Wy uważacie?
    Które Tribute tego sezonu jest Waszym ulubionym?

9 komentarzy:

  1. Z jednej strony się cieszę, bo to Dries(!), a z drugiej jestem tak zawiedziony. Wybór rzeczy przez adminów jest okropny. Pod tym względem chyba najgorsze tribute jak dotąd. Uwielbiam Driesa, jest to jeden z moich ulubionych projektantów. Jak nikt umie łączyć wzory i z tego jest znany. Tutaj dostaliśmy natomiast basicowe rzeczy xd. Trochę śmiech przez łzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kolejny raz powtórzę, że wybory adminów są... Interesujące. Widać, że jest tak bezpłciowo i nie ma ducha marki, ale w mojej szafie brakowało takich bardziej podstawowych rzeczy, więc widzę przydatne dla mnie artykuły, przez co nie nazwałbym tej kolekcji najgorszą (u mnie jest to zdecydowanie Blumarine).

      Usuń
  2. ja z tego nowego Tribute kupiłam tylko białą siateczkową sukienkę,jedyna fajna rzecz z całej kolekcji,reszta dla mnie jest kiepska,buty to wgl jakaś tragedia :( co do Nelly i Callie's Picks to też słabizna,z Nelly tylko wpadła mi w oko różowa torebką na ramię a Callie's Picks-no cóż tutaj admini się nie popisali,ponieważ była już taka kolekcja i po raz drugi dostaliśmy ten sam temat przewodni,z tej dostawy kupiłam tylko top w paski za sm,czarne okulary i różowe kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i poza tym z tej dostawy CP to dużo rzeczy już było w poprzednich kolekcjach i admini znowu je wepchnęli....

      martusia-16

      Usuń
    2. o tak! Od razu widziałem, że ta kolekcja to staroć, który już kiedyś był, ale jest też kilka nowszych artykułów- CP bardzo słabe, ja jestem za pomysłem wybierania artykułów przez graczy, tak jak to było chyba w poprzedniej kolekcji, która była bardzo udana. Nelly jest za dużo.

      Usuń
    3. może admini stwierdzili,że jak użytkownicy wybierają to zbut stare artykuły chcą a oni takich nie będą dodawać xD

      martusia-16

      Usuń
    4. Nie wiem na jakiej zasadzie działa takie przywracanie artykułów do Plazy, ale pewnie dodanie czegoś co było już 5 razy albo zostało wycofane miesiąc temu jest o wiele łatwiejsze niż szukanie czegoś co pojawiło się 10 lat temu i nikt nie zna marki ani nazwy artykułu...

      Usuń
  3. Mi tam kolekcja się podoba, moim zdaniem również jest wiele przydatnych rzeczy. Fakt trochę basic, ale dość ładnie wykonany. Choć muszę przyznać, że po przejrzeniu sylwetek z pokazów (też nie znałam za bardzo twórczości tego projektanta) uważam, że admini mogli wybrać ciekawsze ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, artkuły się przydadzą, ale jednak w Tribute liczymy na coś wyjątkowego i wyglądającego inaczej niż Nelly.com.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!