Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lato. Lato jest zawsze wyjątkowe, czy to gorące, czy zimne, suche czy wilgotne

 


Hej i czołem kochani! 

Wiem, że jest tu mnie coraz mniej, ale nie mam jakoś weny do stardoll. Jakoś ostatnio wolę nie marnować swojego czasu aż tyle na sd, myślę, że w tym czasie mogę robić wiele ciekawszych rzeczy. Jednakże ostatnia dostawa LE Decor natchnęła mnie trochę i postanowiłam stworzyć w końcu coś dla Was. Moim zdaniem wielkim plusem tej kolekcji były kolory ;p Dobrze wiecie jak kocham beże. Do tego typu rzeczy możecie dobrać masę innych kolorów które świetnie będą pasować! 

Co myślicie o tej aranżacji? I co tam u Was słychać? Dajcie mi koniecznie znać :)

3 komentarze:

  1. bardziej mi się podoba lewa strona,w prawej strasznie mi przeszkadza ta wielka lodówka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta aranżacja :) Jeśli chodzi o LE to kupiłam praktycznie te same rzeczy, których użyłaś do stworzenia wnętrza. Przyznam jednak, że nieco się zawiodłam, nie mogę powiedzieć że te konkretne rzeczy mi się nie podobają, jednak liczyłam na jakiś kolor, piękne obrazy, dywany, może coś w klimatach wakacyjnych, trochę boho, może hampton :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać niestety, że na blogu bardzo mało się dzieje i zastanawiałam się czym jest to spowodowane, ale być moze większość ludzi doszła do tych samych wniosków, że są ciekawsze rzeczy do roboty w życiu niż stardoll. Ja też nie gram i nie komentuję regularnie. Czasami jak mi się przypomni to dopiero wtedy zaglądam.

    A aranżacja jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!