Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style


Dzisiejsze stylizacje długo czekały na odsłonę w tym dziale. 

Stylizacja polskiego użytkownika jarus55 uwiodła moje serce.
 Połączenie sukienki McQueena z patchworkowym ogonem z Folk dało niezwykły efekt. 
Do tego świetne dodatki oraz fryzura, wszystko na plus.  

Bylovely, delikatna, ułożona z wielu warstw romantyczna stylizacja Kanadyjki również zwróciła moją uwagę. 
Mała kryza  wokół szyi oraz fantastycznie dobrana biżuteria przypięta na całej sukni są wisienką na torcie.

A Wy co myślicie o moich wyborach stylizacji na dziś?

15 komentarzy:

  1. Obie stylki już widziałam wcześniej, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne stylizacje! Obie ciekawe, pomysłowe i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem która stylizacja jest lepsza. Obie są meeegaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest ta zagraniczna.:)

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. druga jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Dziękuję ślicznie za wyróżnienie oraz komentarze! ♥

    Druga stylizacja jest ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylka Jarusa jest genialna, bardzo mi się podoba ta jakby jedna nogawka (?). Druga propozycja jest urocza i ciekawie wykonana, ale raczej nie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żadna mnie w sumie nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie już widziałam i obie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie mają w sobie to coś, przez co nie potrafię wybrać lepszej :D

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  11. I jedna i druga bardzo ciekawa, oryginalne, a to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Polaka wydaje sie być poprawna, ładna Ale jednak nie jest w moim stylu przez co nie odpowiada mi.

    Stylizacja Kanadyjki - mistrzowo 🔥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!