Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sipping on Rosé, Silver Lake sun coming up all lazy
HannahCool1232
Paweł

Witajcie kochani!

Trochę mnie tu nie było, wybaczcie. Było to spowodowane tym, że byłem na wakacjach. Dodatkowo ostatnio kiepsko z moją weną (chyba dalej się nie polepszyło tho), więc wolałem niczego wam nie wstawiać, inni na pewno dobrze poradzili sobie z dostarczeniem wam nowych postów :)

Dzisiaj mam dla was stylizacje z użyciem giftu dla SS z zeszłego tygodnia.
Myślę, ze wyszła całkiem ok.


Kolczyki - Subcouture | Kamizelka - Callie's Picks | Kopertówka - Bonjour Bizou | Top - Riviera
Pasek - Antidote | Spódnica - Subcouture + Museum Mile | Okulary - Special Offer | Sandały - MSW



19 komentarzy:

  1. Ciekawie wykorzystałeś ten strój kąpielowy, który jest okropny *przynajmniej dla mnie*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja ale jak dla mnie ten strój to zepsuł

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł wykorzystania stroju! Ogólnie look podoba mi się, choć jak dla mnie, jest na cienkiej granicy między dobrą a tandetną stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet fajna,ale tą kamizelkę wywaliłabym i dała chyba jakąś skórzaną kurtkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka ładna, ale połączenie poszczególnych ubrań nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co o niej sądzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się spodobała :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszla idealnie! perfekcja!

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ładnie pasuje i kolorystyka jest fajna, jednak całość wygląda trochę wulgarnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt mi się podoba, kamizelka mi tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój styl, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę "goło" ale fajne połączenie kolorów 😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi sie podoba choć pomyślałabym nad innymi, może zabudowanym, butami :x

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!