Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
What's worse, losing a lover or losing your best friend?

HannahCool1232
Paweł

Witajcie kochani!

Jak się czujecie z faktem, że za tydzień już do szkoły? :/
Jest to trochę rujnujące, a zarazem człowiek jest zaintrygowany jak potoczy się nowy rok szkolny. Osobiście jestem tego bardzo ciekawy, gdyż idę do 1 klasy liceum, więc całkowicie zmieniam szkołę. Mam nadzieję, że trafi mi się fajna klasa i nauczyciele :D

Przechodząc do stylizacji - jest ona dzisiaj w klimatach disco. Szerokie spodnie, szerokie rękawy i puszyste włosy! Osobiście jestem zadowolony z efektu.
Choker - Pretty n' Love + Perfect Day | Bluzka (body) - Fallen Angel | Pasek - Pretty n' Love
Spodnie - Pretty n' Love | Aplikacje - Stardesign Hair x2 | Torebka - Tributes Gallery
Buty - Mark Fast

Carly Rae Jepsen - Boy Problems
Piosenka wybrana nie przypadkowo, bo ma świetny disco vibe!

26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a piosenka pasuje idealnie! Jeśli mogę spytać, jaki profil wybrałeś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szkole nie ma ogólnie klas profilowanych :) Mamy pierwszą klasę żeby zdecydować się na jakie rozszerzenie będziemy chcieli pójść :) Jestem pewien, że na pewno wezmę rozszerzony j. polski, j. angielski. Nie jestem pewien ile trzeba mieć rozszerzeń, ale jeżeli jeszcze trzeba dobrać 3 przedmiot, to pewnie przyrodniczy i będzie to chemia :)

      Usuń
    2. Ja mam 3 i z tego co kojarzę na każdym profilu u mnie są 3, więc pewnie tyle trzeba mieć. Na maturze jednak nie trzeba tego koniecznie zdawać z tego co wiem. Ogólnie ciekawe czy masz rocznik będzie miał już próg zdania matury rozszerzonej :D

      Stylka bardzo mi się podoba

      Usuń
  2. Woah, no w końcu wyszła super 👌
    Kolorystyka bardzo mi się podoba, pasują te kolory Twojej doll.
    nIe WiEm, cArLy wYdAjE SiE nUdnA

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pomysł na choker, ogólnie stylka bardzo przyjemna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, mega mi się podoba! Ostatnio lubuję się w różu i bieli :>
    Całe szczęście już nie czuję tego przygnębienia z powodu zbliżającego się 1-szego września, ale kiedy sobie pomyślę że za miesiąc zaczyna się kolejny rok akademicki to się jednak łączę w smutku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl i bardzo dobrze wyszła ci ta stylizacja.
    Też za kilka dni idę do 1 liceum ale już wiem że nie będę miała fajnej klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Jeśli można wiedzieć.

      Usuń
    2. Ponieważ do mojej klasy trafiło 8 osób z którymi chodziłam do klasy w gimnazjum. A moja klasa mnie bardzo nie lubiła i prześladowała.

      Usuń
    3. Jeżeli chciałabyś pogadać o tym czy coś to wiesz, możesz pisać

      Sylwia5278

      Usuń
    4. To 8 osób to naprawdę mało, w porównaniu do ilości wszystkich osób w klasie, na pewno się z kimś zaprzyjaźnisz, zobaczysz.

      Usuń
  6. Genialna stylizacja! Świetny pomysł na choker.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta stylizacja! Wszystko tak idealnie do siebie pasuje :D Ja tam nawet tęsknię za szkołą, a raczej za ludźmi, bo z większością nie mogłam zobaczyć się przez całe wakacje :/

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne, a sama stylizacja genialna.
    Co do szkoły to póki co ja się jeszcze obijam, zaczynam dopiero od października, welcome to studia :D
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna stylizacja,kocham ja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwiebliam klimat disco :D xd stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi przydałby się jeszcze z tydzień na ogarnięcie paru spraw. Nie chcę mi się wracać do szkoły, szczególnie teraz, kiedy idę do 3 klasy liceum :/
    A stylizacja jest niezła :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała iść do szkoły.. dorosłość jest przesrana :D stylówka cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż róż za bardzo do mnie nie przemawia, to akurat w tym wykonaniu jest genialny! Przepadam za starymi trendami mody a disco jest świetnym źródłem inspiracji ;D ja również, jak większość z góry, płaczę i wyrywam włosy z głowy że 1 września już tak blisko, tyle że ten rok będzie dla mnie najgorszy bo, no wiecie, maturka hehe :)))))))
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu zacznie się rok szkolny! Między gimnazjum a liceum jest ogromna przepaść, jest sporo materiału do ogarnięcia. W dużym mieście to można sobie wybrać jaką się chce szkołę, czasem trudno się zdecydować. Ja akurat dobrze trafiłam, każdy jest do siebie przyjaźnie nastawiony, panuje świetna atmosfera, nie ma aktów przemocy i poziom nauczania jest wysoki, wszyscy zdają matury. Życzę ci właśnie takiej szkoły, sukcesów w nauce oraz żeby chodzenie do szkoły było dla ciebie przyjemnością, a nie przymusem.

    W tym tygodniu stylizacja jest dużo lepsza niż poprzednio. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest cudna! Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    A co do wakacji to cóż... pozdrawiam studentów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja prawie całe dwa miesiące spędziłam na wsi, więc strasznie stęskniłam się za klasą:(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!